Beantwoord

ik kan geen dagpas bestellen in deze regio???

• 2 oktober 2019
  • 41 Reacties
  • 1367x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

41 Reacties

Ok ik snap dat je wil helpen. Het enige dat er veranderd is, is dat er n nieuw modem op is gezet verder helemaal niets! Dus in de kabels, aansluitingingen weet ik veel wat, zit t niet! De storing zit bij de administratie van ziggo. Ik kan daar niets aan veranderen en jij ook niet. Ik vind t harstikke aardig van je. Maar ik ben al zeker 12 uur bezig deze afgelopen 3 dagen om het goed te krijgen. Verspilling van mijn tijd. Ziggo heeft vandaag zelf toegegeven dat ze fouten hebben gemaakt en die in de administratie opgelost moeten worden door een ict-er. Ik ga dus ook niet verder ploeteren, want het heeft totaal geen zin
Reputatie 7
Badge +35
@Mirjam Majoor OK, ik begrijp het.
De activatie van de Next moet worden uitgevoerd.
Dit staat los van je internetverbinding voor zover ik begrijp.

Mocht je later toch nog internetproblemen hebben, laat het weten.

In ieder geval succes gewenst.☺
Dank je wel Bert! Echt weer slecht van Ziggo dit!
Pffff!
En de mediabox next heb ik trouwens even uit gedaan om alleen op internet te zitten, maar internet blijft slecht. Dus ik weet t nu helemaal niet meer.
Reputatie 7
Hey @Mirjam Majoor .
Heel eerlijk? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat voor kortingscode bedoel je? En wat is er op dit moment nog exact aan de hand? Gaat het om de (interactieve) diensten op de Mediabox Next, of om je internetverbinding (wi-fi) of beide?
Je geeft aan dat alles wat er veranderd is, is dat je een nieuw modem hebt. Maar in je eerste bericht heb je het over een nieuwe mediabox.

Het is me dus op dit moment allemaal niet helemaal duidelijk. Kan je me helpen? 🙂
Het is opgelost gelukkig. Een oplettende medewerker had gezien dat mijn contract niet goec stond. Gelukkig werken er ook mensen die wat slimmer zijn dan de rest.
Pfff! Het had dus direct opgelost kunnen worden😡
Reputatie 7
Desalniettemin fijn dat het opgelost is, nu! Natuurlijk had dit eerder moeten gebeuren.
Is er iets geboden als vergoeding voor het moeten wachten?
Ja, ik krijg 3vmaabden eredivisievgratis. Maar ik heb nu al 3 dagen erover gebeld en het staat er nog niet op. Elke dag zegt n medewerker, ik ga het NU doen. Maar nee hoor....nog steeds niet. Eerder stond het er in n paar minuten op. Klopt voor geen meter dit
Reputatie 7
Badge +35
@Mirjam Majoor Begrijp ik dat het nu nog niet werkt?
Dan kan Lycke nog eens een poging wagen.
Reputatie 7
Hey @Mirjam Majoor . Ah, ik zie dat er een paar dagen geleden ook al een financiële vergoeding gekregen hebt. Daarnaast zie ik inderdaad sinds gisteren ook 3 maanden gratis Fox Sports Eredivisie aangevraagd. Het kan 48 uren duren voor een nieuwe aanvraag volledig doorgelopen is. Nog even geduld dus 🙂
Het klopt dat mijn rekening is aangepast. Maar dat komt omdat ik mijn abonnement veranderd heb .en de aanbieding heb gekregen. Maar volgens een medewerker komt er nog m korting voor al.dit gedoe.
Foxsports staat er vandaag ook nog niet op. Vanaf maandag dus al.......is geen 48 uur hoor, maar dus 4x langer.
Reputatie 7
Ik weet niet wat er maandag besproken is, maar op die dag zie ik nog geen aanvraag van Fos Sports Eredivisie staan. Deze staat er sinds gisteren in (zoals je ook op de bevestiging hiervan ziet). Maandag zie ik enkel een financiele compensatie. Inderdaad een deel vergoeding voor het aanpassen van het abonnement, maar ook 30 euro extra als compensatie.
Fox spots is dus gisteren aangevraagd en het kan dus even duren voordat het actief staat.
Ok dat snap ik wel. Maar ik heb eerder 3 maanden zelf een abonnement genomen op eredivisie. En dat stond er altijd binnen 10 minuten op. Raar toch dat dit toen wel kon, een nu niet meer!!!
Reputatie 7
Klopt, meestal wordt zoiets veel sneller verwerkt. Als een abonnement gewoon staat, alles is "rustig" en goed, dan gaat het vaak heel snel. In dit geval zijn er echter wijzigingen in je abonnement geweest, wijzigingen in apparatuur en dergelijke. Voor al dit soort wijzigingen komt er een "regel" op je klantnummer, die bepaalde statussen door moet lopen. En als in 1 zo'n regel een status nog niet afgerond is, wordt een nieuwe wijziging (die ook weer een regel wordt) niet verwerkt. Dus doordat er de laatste tijd sowieso al veel wijziging en gerommel rond je abonnement was, duurt dit allemaal iets langer 🙂.
AHA ok . Bedankt voor je uitleg. Nou lijkt me dus dat ik recht heb op n jaar foxsports eredivisie 🤣😊🤭
Reputatie 7
Ik weet niet goed waarom, om eerlijk te zijn 😉. Je hebt zowel een financiele compensatie een extra korting op je abonnement en 3 maanden fox sports. Voor de duidelijkheid; die 3 maanden zijn 3 maanden, ook als het 2 dagen duurt voor het actief is 🙂. Ik denk dat we in deze zaak al ruim gecompenseerd hebben.
Fox Sports Eredivisie staat sinds gisteravond iets na 6en in de avond actief, zie ik! Kan je me bevestigen dat het werkt?