Beantwoord

ik kan geen dagpas bestellen in deze regio???

  • 2 oktober 2019
  • 41 Reacties
  • 1365x Bekeken

ik heb vandaag de nieuwe mediabox next geïnstalleerd maar kan nu geen dagpas voor eredivisie bestellen. het systeem geeft aan dat dit niet in deze regio kan. nou lekker dan, dus geen voetbal ....pffff! dagpas bestellen via de mediabox lukt ook niet. en dat ging normaal wel goed via horizon xl
icon

Best beantwoord door Chivlikiroli 2 oktober 2019, 21:59

Via mijn ziggo moet je hem nu bestellen, dus niet via de Next
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

41 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Vreemd, ik heb dit nog niet eerder gehoord. Doen alle andere functies van de Next het wel of bent u meer rare dingen tegengekomen?
Reputatie 5
Badge +2
Het kan wel 24 uur duren voordat alle functies van de Next werken.
Reputatie 2
Badge +3
Via mijn ziggo moet je hem nu bestellen, dus niet via de Next
Ziggo heeft per ongeluk 2 modems gestuurd. Ik had er dus 1 geïnstalleerd. Vanmiddag ziggo gebeld welke ik had geinstalleerd, en nummer door gegeven van de modem. Nu blijkt dat het verkeerde modem.erop staat in hun registratie. Pfff.... Dus alles weer om gezet wachtwoorden op alle apparatuur aangepast...zucht. hij doet het wel, maar dus geen fox sport. Bedankt he ziggo!
Pfff. En een dag pas kun je dus niet via media box next bestellen??? Nou lekker dan!
Reputatie 7
Badge +35
Dagpas bestellen voor de Next: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/interactieve-tv/dagpas-bestellen#/met-een-mediabox/mediabox-next/ga-verder-met-het-stappenplan/particuliere-klant

De pagina loopt al door voor de Next tot het moment dat je een keuze moet maken voor Fox Sports Eredivisie of Fox Sports International.

Als je een keuze maakt kom je in Mijn Ziggo terecht en kunt daar bestellen.
Ok , maar ik kan bijvoorbeeld ook niet terug kijken. Raar allemaal maar hoor.
Reputatie 7
Badge +35
Dat omschrijft mogelijk duidelijker het probleem, dan lijkt er iets niet goed te staan in de achtergrond met betrekking tot je abonnement.

Ik leg je persoonlijke probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen in de achtergrond zien hoe alles daar staat.

Hoe is je Next aangesloten aan je modem?
Via Wifi of een netwerkkabel?
Reputatie 7
Hey @Mirjam Majoor . Welkom hier!
Zo te zien werkt je nieuwe mediabox nog niet vlekkeloos. Dat moeten we kunnen verhelpen!
Je kunt niet terugkijken, zeg je. Waarom niet? Krijg je een foutmelding te zien? We horen graag van je. Hoe meer informatie, hoe beter wij begrijpen wat er aan de hand is en hoe sneller we de oplossing voor je hebben ^^.
Mediabox is eerst via de kabel verbonden. En daarna via Wi-Fi. Er staat dat er n storing is
Reputatie 7
Badge +35
@Mirjam Majoor Dan lijkt er via Wifi iets niet goed te gaan.
Kun je 2,4 en 5 GHz beide eens een andere naam geven?
En dan verbinding maken met één van de 2?
Reputatie 7
Mediabox is eerst via de kabel verbonden. En daarna via Wi-Fi. Er staat dat er n storing is

Wat is de precieze melding?
Wi-Fi staat 100% ontvangst. Lijkt me sterk dat het daar aan ligt
Storings code CS2517
Ik zit nu alweer bijna 15 minuten met de klantenservice aan de telefoon. WEER IEMAND DIE ER GEEN ENE MOER VERSTAND VAN HEEFT!!!! En nunsta ik dus al n tijdje in de wacht. Jeetje wat slecht!
Reputatie 7
Badge +35
CS2517 is een duidelijk verbindingsprobleem.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next/foutcodes/foutcode-CS2517

Dan kom ik toch terug op mijn eerste advies:
Dan lijkt er via Wifi iets niet goed te gaan.
Kun je 2,4 en 5 GHz beide eens een andere naam geven?
En dan verbinding maken met één van de 2?

Mocht dit geen verbetering brengen zijn er nog een aantal stappen die die hopelijk de verbinding tot stand brengen.

Met een netwerkkabel heb je wel verbinding kunnen krijgen en via Wifi niet, dus daar gaat iets fout.
Ok ik ga straks de media box opnieuw starten en dan via de kabel proberen.
Zouden jullie dan beter geschoold personeel op de klantenservice kunnen zetten? Ik heb net maar opgehangen....Want er half uur wachten is niet te doen
Reputatie 7
Badge +35
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators,
zij hebben Ziggo achter hun naam staan,
vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

De rest die je probeert te helpen zijn mede klanten van je.☺
Vandaag weer met ziggo gebeld. Wat blijkt....deze kortingscode was al bekend en t is n storing wat aan de nieuwe media next box ligt. Ze zijn ermee bezig, maar ze hebben voorlopig geen oplossing. Nou lekker dan. Dus zolang het probleem blijft bestaan, werkt mijn media next box niet optimaal. Grrrr!! Was ik maar nooit begonnen aan een andere media box. Internet hapert ook aan alle kanten! Ik kijk het tot woensdag aan, en anders ga ik over naar kpn. ben er zoooooo klaar mee. Internet werkte eerst helemaal prima. Nu dus ook niet meer!!!
Moet kortingscode staan
Reputatie 7
Badge +35
@Mirjam Majoor Je hebt sowieso installatie garantie bij Ziggo.

Is er al een monteur ingepland om je problemen op te lossen?
De makkelijkste weg is via de chat.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Hoi, nee dat heeft geen zin. De media next moet nog updaten. En doordat ziggo fouten heeft gemaakt, moet dit eerst opgelost worden. Ik kan nu niets doen. Maar als het niet binnen 5 dagen is opgelost, dan stap ik over. Ben er helemaal klaar mee. Internet doet t. Maar jemig, wat een slechte verbinding!!!!
Reputatie 7
Badge +35
Weet in ieder geval dat Ziggo een goede compensatieregeling heeft voor de dagen dat je niet van hun diensten gebruik kunt maken.
De periode en daarbij behorende compensatie kan pas bekeken worden als het opgelost is.
Of neem contact op met Ziggo of laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator dit voor je oppakken.

Als je nu nog zin hebt om het internet probleem op te zoeken, prima, of later, geen probleem.

Met welk apparaat heb je problemen met internet?
Gaat de verbinding via Wifi?
Ik heb hier al meerdere antwoorden staan, dus lees ff terug. De Wi-Fi verbinding is vanavond nog slechter geworden echt vreselijk!!! En ik bel niet meer met ziggo, want zij kunnen niets, maar dan ook NIETS oplossen. Ze weten t niet, of ze maken fouten. Ben dr klaar mee!
Er is trouwens wel Wi-Fi verbinding, maar ook via kabel aangesloten. Allebei een zeer slechte verbinding. Wel 100 % ontvangst, maar hij knalt er elke x uit of hij hapert enorm. Zwaar K!
Reputatie 7
Badge +35
Dan lijkt er een signaalstoring te zijn.
Dat kan tig oorzaken hebben, maar mogelijk kunnen we die vinden.

Kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-29212

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?