1
Vraag
2
Reageer en help mee
eric68

Level 1
  • 73Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

Hoe kom ik met de afstand bediening in "instellingen"

Mischien een domme vraag en wellicht heb ik er overheen gelezen in de handleiding maar ik kan het niet vinden. Ik lees over o.a. "het instellen van..." , standby modus van de Next , Beeld..etc. maar met welk knopje van de afstandbediening kom ik in het instellingen menu van de Next ?
4 Reacties 4
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Home Button. Dan met de pijltjes Buttons navigeren naar het Tandwieltje, helemaal rechts. (Tandwieltje is een internationale de facto standaard voor 'Instellingen').
Klik Ok. Vervolgens kun je weer navigeren met de pijltjes toetsen en een Instelling kiezen en dan weer OK. Etc.
Met de Back Button (rare pijltje terug) kun je 1 stap terug.

Dit soort dingen van de Next kwamen op mij als min of meer standaard over en redelijk intuitief. Zoals je het kent van de bediening van andere apparaten.
Sommige dingen van de Next niet, maar daar hebben we het hier niet over.
eric68
Topicstarter
Level 1
  • 73Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes
hanh ik was weeer te ongeduldig , inderdaad redelijk standaard. Op het moment dat ik je antwoord las zag ik het zelf ook...Maar dankjewel jongens, wat moet ik zonder dit forum haha...dit topic mag verwijderd worden hoor..ik ga me ff een potje schamen...
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
Lekker het topic laten staan, er zijn vast nog eens andere mensen die zich dat afvragen hoor
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo eric68 ik moest er de allereerste keer ook aan wennen dat je via Home naar het menu gaat 😉 Fijn dat je er nu ook achter bent gekomen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic