1
Vraag
2
Reacties
marcosieben

Level 1
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoe kan het dat bepaalde mensen de Mediabox Next al hebben?

Wij hebben al maanden problemen met de mediabox xl er is zelfs al een paar keer toegezegd dat als er een nieuwe komt wij de eerste zijn die hiervan op de hoogte worden gesteld maar ho maar niks gehoord, En nu met verbazing leest ik dat sommige hem al hebben? Hoe kan ik in aanmerking komen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
De testfase is afgerond! Heb je de Mediabox Next nog niet in huis? Bestel dan hier je Mediabox Next!

Bekijk in context

115 Reacties 115
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Ziggo is begonnen met geselecteerde selectie mensen te benaderen via Email, deze zijn in het systeem naar voren gekomen en kunnen als eerste gebruik maken van de aanbieding, maar niet getreurd iedereen die een Media Box XL in bezit heeft, krijgt in de loop van de tijd een email met een omruil optie.

Ziggo gaat dit wel gefaseerd uitrollen en het kan even duren voordat je bericht in de email krijgt, nog even volhouden.
marcosieben
Topicstarter
Level 1
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
Ziggo is begonnen met geselecteerde selectie mensen te benaderen via Email, deze zijn in het systeem naar voren gekomen en kunnen als eerste gebruik maken van de aanbieding, maar niet getreurd iedereen die een Media Box XL in bezit heeft, krijgt in de loop van de tijd een email met een omruil optie.

Ziggo gaat dit wel staps gewijs uitrollen en het kan even duren voordat de email je bereikt, maar iedereen in bezit van Media Box XL krijgt deze optie.

Ik ga ervan uit dat als ziggo je iets beloofd ze ook deze afspraak nakomen?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Ik kan niet in hun systeem kijken en zien wanneer je de berichten krijgt.

Houd er wel rekening mee bij problemen met de Media Box XL dat de oude Media Box XL omgeruild kan worden voor een Nieuwe MBXL.
RodneyFortuna

Level 10
  • 363Posts
  • 28Oplossingen
  • 69Likes
Ik heb contact opgenomen met ziggo voor de NEXT, deze hebben mij op een wachtlijst gezet en kreeg toen een mail dat ik hem kon aanvragen. Werkt perfect moet ik zeggen.
marcosieben
Topicstarter
Level 1
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
RodneyFortuna wrote:
Ik heb contact opgenomen met ziggo voor de NEXT, deze hebben mij op een wachtlijst gezet en kreeg toen een mail dat ik hem kon aanvragen. Werkt perfect moet ik zeggen.

Dit heb ik dus ook maar als je erover belt weten ze van niks.
Pepper010

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Kan het zo zijn dat als je een extra mediabox xl hebt voor de slaapkamer je pas later mag aanvragen?
ik kan me voorstellen dat wanneer ik de next zou krijgen ik een andere oplossing nodig heb om op de slaapkamer ook tv te kunnen blijven kijken(?)
sta al een flink poosje op de lijst van geïnteresseerden maar na een berichtje “houd je mail in de gaten” niets meer vernomen. Dagelijks kijken maar weer even op een laag pitje gezet.
(overigens ook flinke problemen met de xl-boxen. Geboden oplossing: nieuwe next. Nou nog uitvoeren graag :))
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
De testfase is afgerond! Heb je de Mediabox Next nog niet in huis? Bestel dan hier je Mediabox Next!
Eastersee

Level 8
  • 277Posts
  • 1Oplossingen
  • 75Likes
We wachten (on-)geduldig 🙂 af..

(@Mark, je wordt vanzelf enthousiast voor de Next als je een XL in huis hebt :))
Pepper010

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Mark Ziggo
dus mijn vraag mbt de extra box wordt dan ook meteen getackeld? Mooi.
en inderdaad kom maar op hoor 🙂
Blauwvinger

Level 9
  • 370Posts
  • 17Oplossingen
  • 129Likes
Mark Ziggo wrote:
De technische testfase is afgerond en voordat we de officiële introductie doen, willen we eerst een beperkte groep klanten in de markt de volledige aandacht en support geven en hun ervaringen volgen. Vanwege het pilot karakter kunnen we de Mediabox Next niet aan iedereen aanbieden en maken we daarvoor speciale selecties. Dit gebeurt gefaseerd waardoor dus niet iedereen tegelijkertijd een aanbod krijgt.

Jullie enthousiasme rondom de nieuwe mediabox verheugt ons! Als je nog geen aanbod hebt ontvangen vragen we je nog even geduld te hebben. Vanaf deze week nemen we in onze selecties ook klanten mee die aangemeld zijn als geïnteresseerde klant. Binnen afzienbare tijd is de nieuwe Ziggo TV ervaring dus ook voor jou beschikbaar.



Mark Ziggo "Vanaf deze week nemen we in onze selecties ook klanten mee die aangemeld zijn als geïnteresseerde klant."
Vraag hoe kan ik mij aanmelden?
(Momenteel ontevreden Mediabox XL gebruiker)
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Blauwvinger wrote:
Vraag hoe kan ik mij aanmelden?

Bij dezen! Houd je mailbox in de gaten.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Zou ik mijn bescheiden persoon dan ook mogen aanmelden Mark Ziggo ?
Blauwvinger

Level 9
  • 370Posts
  • 17Oplossingen
  • 129Likes
Mark Ziggo wrote:

Blauwvinger wrote:
Vraag hoe kan ik mij aanmelden?
Bij dezen! Houd je mailbox in de gaten.

Hartelijk dank.
Zakabizih

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mark Ziggo kan ik mij ook aanmelden voor de wachtlijst/ geïnteresseerde. Alvast dank.
Pepper010

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Mark Ziggo
“Bij dezen! Houd je mailbox in de gaten.”
...
dat doe ik nou al een maand, ongewenste mail voor de zekerheid checken, verversen, enz.
(ik sta ook op die lijst, is me verteld, maar heb niets meer vernomen)
Arrien

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Mark Ziggo ik zou mij ook heel graag aanmelden voor de Next mediabox!
Peter Ermens

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Mark Ziggo Dan wil ik me ook graag aanmelden.
cameraatje

Level 6
  • 106Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Mark Ziggo schreef:
Vanaf deze week nemen we in onze selecties ook klanten mee die aangemeld zijn als geïnteresseerde klant.

Geweldig! Waar kan ik me aanmelden als zéér geïnteresseerde klant?
Klantnr. ***
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
cameraatje Je kunt beter je klantnummer weghalen, het is namelijk een openbare community. Dit kun je doen door op de 3 puntjes rechts onderin je bericht te klikken en kies dan voor Bewerk. Dit lukt binnen een uur na het posten van je bericht.

Als je dan vervolgens je postcode en huisnummer in je profiel zet, kan de Mark of een andere moderator je alsnog opzoeken 🙂 Alleen zij kunnen jouw postcode en huisnummer zien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic