Beantwoord

Hoe kan het dat bepaalde mensen de Mediabox Next al hebben?

• 11 april 2019
  • 115 Reacties
  • 9756x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

115 Reacties

Reputatie 7
Ga er toch vanuit dat Mark wel weet waar die het over heeft, toch? 😊
Reputatie 7
Badge +4
Ga er toch vanuit dat Mark wel weet waar die het over heeft, toch? 😊
Dat denk ik wel. Anders worden we hier lekker voor de gek gehouden.
Reputatie 7
Badge +17

Ik zie op een ander forum dat je ook gewoon naar de Mediamarkt kunt gaan en hem daar bestellen. Of dat serieus is weet ik niet. De bestel link lijkt ook bij sommige mensen te werken. Bij anderen niet.

Bij een aantal filialen van de Mediamarkt zit ook een Ziggo servicepunt, dus waarschijnlijk kun je daar wel iets "bestellen", maar kom je uiteindelijk gewoon op dezelfde lijst terecht.
Reputatie 7
Bij een aantal filialen van de Mediamarkt zit ook een Ziggo servicepunt, dus waarschijnlijk kun je daar wel iets "bestellen", maar kom je uiteindelijk gewoon op dezelfde lijst terecht.
Dat verwacht ik zelf ook wel. Je kan hem daar bestellen en wachten tot die uit komt en in de tussentijd krijg je gewoon de Xl versie. Of ze moeten echt de nieuwe klanten wel direct zo'n box uitleveren, dat zou natuurlijk wel kunnen. Maar dat weet ik ook niet.
@Mark Ziggo ik wil me ook graag aanmelden voor de nieuwe Next media box.

groet,
Jurgen
@JeeDeWee
Zie:
https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/blijf-op-de-hoogte-van-de-nieuwe-ziggo-tv-ervaring-39214
Misschien lastig, maar een beetje verder zoeken kan helpen.
Badge +11
@Mark Ziggo je mag mij ook wel op die lijst zetten.
Reputatie 7
@JeeDeWee @efok - Je kunt je nu zelf aanmelden via de button in het topic van mijn collega Anne B, waar hanh ook al naar linkte.
@Mark Ziggo Graag meld ik mij aan voor de next decoder. Zet me aub op de wachtlijst!
Reputatie 7
Badge +35
@Laantje Dat kun je zelf doen. Mark schreef in het bericht boven jou bericht:

Je kunt je nu zelf aanmelden via de button in het topic van mijn collega Anne B, waar hanh ook al naar linkte.
Reageerde iets te snel, inmiddels aangemeld!
Wij hebben gisteren gebeld en binnen een paar dagen krijgen we de Next toegestuurd.
Wij hebben nu al onze 3e mediabox xl. En het blijft een drama qua verbinding. Hoe kan ik in aanmerking komen voor de mediabox next? @Mark Ziggo
Reputatie 7
Badge +17
Door 4 reacties naar boven te scrollen en de link ( zelf aanmelden) aan te klikken. De rest wijst zich vanzelf.
Reputatie 2
Heb zo mijn best gedaan om mij aan te melden op de wachtlijst helaas is het mij niet gegund om eerder van de NEXT te profiteren. (Sta al meerdere weken op de lijst)
Ook via de chat wilden ze mij niet aan de box helpen, ik weet het ik moet geduld hebben, maar als je links en rechts hoort hoeveel mensen hem al krijgen, wil je graag mee doen.
Sommige bellen en krijgen hem gelijk, en de rest wordt zoet gehouden met zet je zelf op de lijst.
Heb alles al klaar, zelfs ethernet kabel getrokken van meterkast naar woonkamer.
Snik 😅