Beantwoord

Hoe kan het dat bepaalde mensen de Mediabox Next al hebben?

• 11 april 2019
  • 115 Reacties
  • 9756x Bekeken

Reputatie 1
Badge
Wij hebben al maanden problemen met de mediabox xl er is zelfs al een paar keer toegezegd dat als er een nieuwe komt wij de eerste zijn die hiervan op de hoogte worden gesteld maar ho maar niks gehoord, En nu met verbazing leest ik dat sommige hem al hebben? Hoe kan ik in aanmerking komen?
icon

Best beantwoord door Mark Ziggo 11 april 2019, 10:15

De testfase is afgerond! Heb je de Mediabox Next nog niet in huis? Bestel dan hier je Mediabox Next!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

115 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Ziggo is begonnen met geselecteerde selectie mensen te benaderen via Email, deze zijn in het systeem naar voren gekomen en kunnen als eerste gebruik maken van de aanbieding, maar niet getreurd iedereen die een Media Box XL in bezit heeft, krijgt in de loop van de tijd een email met een omruil optie.

Ziggo gaat dit wel gefaseerd uitrollen en het kan even duren voordat je bericht in de email krijgt, nog even volhouden.
Reputatie 1
Badge
Ziggo is begonnen met geselecteerde selectie mensen te benaderen via Email, deze zijn in het systeem naar voren gekomen en kunnen als eerste gebruik maken van de aanbieding, maar niet getreurd iedereen die een Media Box XL in bezit heeft, krijgt in de loop van de tijd een email met een omruil optie.

Ziggo gaat dit wel staps gewijs uitrollen en het kan even duren voordat de email je bereikt, maar iedereen in bezit van Media Box XL krijgt deze optie.

Ik ga ervan uit dat als ziggo je iets beloofd ze ook deze afspraak nakomen?
Reputatie 7
Badge +26
Ik kan niet in hun systeem kijken en zien wanneer je de berichten krijgt.

Houd er wel rekening mee bij problemen met de Media Box XL dat de oude Media Box XL omgeruild kan worden voor een Nieuwe MBXL.
Reputatie 3
Badge +6
Ik heb contact opgenomen met ziggo voor de NEXT, deze hebben mij op een wachtlijst gezet en kreeg toen een mail dat ik hem kon aanvragen. Werkt perfect moet ik zeggen.
Reputatie 1
Badge
Ik heb contact opgenomen met ziggo voor de NEXT, deze hebben mij op een wachtlijst gezet en kreeg toen een mail dat ik hem kon aanvragen. Werkt perfect moet ik zeggen.
Dit heb ik dus ook maar als je erover belt weten ze van niks.
Reputatie 2
Badge
Kan het zo zijn dat als je een extra mediabox xl hebt voor de slaapkamer je pas later mag aanvragen?
ik kan me voorstellen dat wanneer ik de next zou krijgen ik een andere oplossing nodig heb om op de slaapkamer ook tv te kunnen blijven kijken(?)
sta al een flink poosje op de lijst van geïnteresseerden maar na een berichtje “houd je mail in de gaten” niets meer vernomen. Dagelijks kijken maar weer even op een laag pitje gezet.
(overigens ook flinke problemen met de xl-boxen. Geboden oplossing: nieuwe next. Nou nog uitvoeren graag :))
Reputatie 7
De testfase is afgerond! Heb je de Mediabox Next nog niet in huis? Bestel dan hier je Mediabox Next!
Reputatie 3
Badge +1
We wachten (on-)geduldig 🙂 af..

(@Mark, je wordt vanzelf enthousiast voor de Next als je een XL in huis hebt :))
Reputatie 2
Badge
@Mark Ziggo
dus mijn vraag mbt de extra box wordt dan ook meteen getackeld? Mooi.
en inderdaad kom maar op hoor 🙂
Reputatie 3
Badge +1
De technische testfase is afgerond en voordat we de officiële introductie doen, willen we eerst een beperkte groep klanten in de markt de volledige aandacht en support geven en hun ervaringen volgen. Vanwege het pilot karakter kunnen we de Mediabox Next niet aan iedereen aanbieden en maken we daarvoor speciale selecties. Dit gebeurt gefaseerd waardoor dus niet iedereen tegelijkertijd een aanbod krijgt.

Jullie enthousiasme rondom de nieuwe mediabox verheugt ons! Als je nog geen aanbod hebt ontvangen vragen we je nog even geduld te hebben. Vanaf deze week nemen we in onze selecties ook klanten mee die aangemeld zijn als geïnteresseerde klant. Binnen afzienbare tijd is de nieuwe Ziggo TV ervaring dus ook voor jou beschikbaar.

@Mark Ziggo "Vanaf deze week nemen we in onze selecties ook klanten mee die aangemeld zijn als geïnteresseerde klant."
Vraag hoe kan ik mij aanmelden?
(Momenteel ontevreden Mediabox XL gebruiker)
Reputatie 7
Vraag hoe kan ik mij aanmelden?
Bij dezen! Houd je mailbox in de gaten.
Reputatie 7
Badge +17
Zou ik mijn bescheiden persoon dan ook mogen aanmelden @Mark Ziggo ?
Reputatie 3
Badge +1

Vraag hoe kan ik mij aanmelden?Bij dezen! Houd je mailbox in de gaten.

Hartelijk dank.
@Mark Ziggo kan ik mij ook aanmelden voor de wachtlijst/ geïnteresseerde. Alvast dank.
Reputatie 2
Badge
@Mark Ziggo
“Bij dezen! Houd je mailbox in de gaten.”
...
dat doe ik nou al een maand, ongewenste mail voor de zekerheid checken, verversen, enz.
(ik sta ook op die lijst, is me verteld, maar heb niets meer vernomen)
@Mark Ziggo ik zou mij ook heel graag aanmelden voor de Next mediabox!
@Mark Ziggo Dan wil ik me ook graag aanmelden.
Reputatie 3
Badge +1
Mark Ziggo schreef:
Vanaf deze week nemen we in onze selecties ook klanten mee die aangemeld zijn als geïnteresseerde klant.

Geweldig! Waar kan ik me aanmelden als zéér geïnteresseerde klant?
Klantnr. ***
Reputatie 7
Badge +30
@cameraatje Je kunt beter je klantnummer weghalen, het is namelijk een openbare community. Dit kun je doen door op de 3 puntjes rechts onderin je bericht te klikken en kies dan voor Bewerk. Dit lukt binnen een uur na het posten van je bericht.

Als je dan vervolgens je postcode en huisnummer in je profiel zet, kan de Mark of een andere moderator je alsnog opzoeken 🙂 Alleen zij kunnen jouw postcode en huisnummer zien.
Reputatie 3
Badge
Ik denk dat @Mark Ziggo heel veel verzoekjes gaat krijgen! Tja, ook ik ben geinteresseerd. Wie zou dat niet zijn? :-)

Ik denk alleen dat op deze manier @Mark Ziggo morgen alleen maar bezig ik om het lijstje van geinteresseerden bij te werken? 🤔
Reputatie 3
Badge +1
@Evert Dank voor de tip. Het uur is helaas al voorbij, kan het dus niet meer wijzigen. Maar wat is het risico van alleen een klantnummer?
Reputatie 7
Badge +30
@cameraatje Andere mensen kunnen nu eventueel je klantnummer misbruiken. Maar een moderator zal morgen het klantnummer weghalen 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@Mark Ziggo
Correctie op mijn voorgaande bericht:
Vanaf deze week nemen we in onze selecties ook klanten mee die aangemeld zijn als geïnteresseerde klant.

Geweldig! Waar kan ik me aanmelden als zéér geïnteresseerde klant?
Reputatie 3
Badge +6
De technische testfase is afgerond en voordat we de officiële introductie doen, willen we eerst een beperkte groep klanten in de markt de volledige aandacht en support geven en hun ervaringen volgen. Vanwege het pilot karakter kunnen we de Mediabox Next niet aan iedereen aanbieden en maken we daarvoor speciale selecties. Dit gebeurt gefaseerd waardoor dus niet iedereen tegelijkertijd een aanbod krijgt.

Jullie enthousiasme rondom de nieuwe mediabox verheugt ons! Als je nog geen aanbod hebt ontvangen vragen we je nog even geduld te hebben. Vanaf deze week nemen we in onze selecties ook klanten mee die aangemeld zijn als geïnteresseerde klant. Binnen afzienbare tijd is de nieuwe Ziggo TV ervaring dus ook voor jou beschikbaar.

Dan heb ik gelijk een opmerking over de laatste update, het geluid is van Dolby surround+ na de update naar Dolby surround gegaan en gelieve dit weer terug te zetten, het geluid is hierdoor veel slechter geworden. Je mag verwachten bij 4K dat je ook het perfecte geluid hebt....... zie andere topic https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/mediabox-next-firmware-update-4-15-sprint-60-geen-dolby-digital-plus-meer-38852
Reputatie 5
Badge +2
@Mark Ziggo Dan bij deze nogmaals mijn aanmelding voor de Next decoder.