Beantwoord

Het starten van Netflix laat de box vastlopen.

  • 6 juli 2019
  • 4 reacties
  • 339 keer bekeken

Reputatie 2
Hey iedereen, wij hebben een klein probleem met de Next, het is geen groot probleem, maar wel een irritante.

Als bij ons de Next de hele dag heeft aangestaan, en wij proberen 's-avonds de Netflix app te openen op de Next, dan loopt de Next vast. Het beeld wordt zwart en de Next reageert niet meer op de meeste knoppen van de afstandsbediening. We moeten dan via de afstandsbediening de Next uitzetten, en weer aanzetten, om de Next weer werkend te krijgen.

De Netflix app doet het dan ook weer na het opnieuw opstarten, maar het blijft wel een beetje irritant om dit elke keer te moeten doen.

Wij vroegen ons af of er ook anderen met dit probleem zijn, of dat dit misschien een bekend probleem is, of dat alleen wij met dit probleem zitten.
icon

Best beantwoord door robbo 6 juli 2019, 10:52

@Weijenbarg Al eens eens fabriek herstel uitgeprobeerd? in het menu systeem > fabriek instellingen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
@Weijenbarg Al eens eens fabriek herstel uitgeprobeerd? in het menu systeem > fabriek instellingen.
Reputatie 7
Badge +17
En mocht de voorgaande tip van @robbo niet het gewenste resultaat opleveren, probeer dan deze tip van Mark Ziggo:
  • Sluit de Mediabox Next bekabeld aan op het Ziggo modem
  • Zet de Mediabox Next uit met de schakelaar achterop
  • Zet hem weer aan en houd deze twee knoppen, "-" en het status LEDje, op de voorkant circa 10 seconden ingedrukt
  • Hierna doorloopt de mediabox opnieuw de eerste installatie, volg de instructies op het scherm
Reputatie 7
Hey @Weijenbarg . Hoe gaat het nu? 🙂
Reputatie 2
Hey @Weijenbarg . Hoe gaat het nu? :-)

Het lijkt te hebben geholpen. 👍