Carina

Level 1
  • 47Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Het beeld loopt regelmatig vast op de Mediabox Next

Sinds vorige week loopt de mediabox next vast. De opgenomen programma’s lopen na verloop van tijd regelmatig vast, je ziet dan rechtsboven een rondje dat draait met eronder momentje. Nou dat momentje werden meerdere momentjes. Bij de nieuwe update 4.17 doet hij dit. Op live tv doet hij dit niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemiddag Carina,

En welkom op de community Noci! :blush:

Er waren inderdaad een aantal problemen gaande, maar deze moeten inmiddels verholpen zijn. Ik wil iedereen hiervoor doorverwijzen naar dit topic.

Om de community overzichtelijk te houden zal ik dit topic sluiten en kunnen bevindingen gedeeld worden in het eerder genoemde topic.

Bekijk in context

5 Reacties 5
togram31

Level 5
  • 54Posts
  • 5Oplossingen
  • 9Likes
Hier sinds vanavond hetzelfde probleem
K_Hlo

Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes
Hier ook sinds enkele dagen veel problemen met Replay TV en opnames. Het 'Momentje' staat vaak in beeld. Voornamelijk bij programma's van NPO. Zo goed als probleemloos kunnen wij bijv Discovery HD terugkijken.
twigger

Level 1
  • 2288Posts
  • 18Oplossingen
  • 765Likes
Hier meer klachten over dat probleem.
Noci

Level 4
  • 39Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes
Carina wrote:
Sinds vorige week loopt de mediabox next vast. De opgenomen programma’s lopen na verloop van tijd regelmatig vast, je ziet dan rechtsboven een rondje dat draait met eronder momentje. Nou dat momentje werden meerdere momentjes. Bij de nieuwe update 4.17 doet hij dit. Op live tv doet hij dit niet.

Heb sinds gisteren ook een “momentje”.. Maar nu op de live uitzending! En bij replay regelmatig een vastloper..Blijkbaar gaat het nu helemaal fout met de Next.. Iemand ook dit probleem?
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemiddag Carina,

En welkom op de community Noci! :blush:

Er waren inderdaad een aantal problemen gaande, maar deze moeten inmiddels verholpen zijn. Ik wil iedereen hiervoor doorverwijzen naar dit topic.

Om de community overzichtelijk te houden zal ik dit topic sluiten en kunnen bevindingen gedeeld worden in het eerder genoemde topic.

Uitgelicht topic