1
Vraag
2
Reacties
Gerwindj

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heos soundbar opstarten duurt lang

Ik heb het probleem dat als ik de tv aan doe via mijn heos soundbar dat het even duurt voor die aan gaat en dat er in beeld komt te staan dat ik de hdmi kabel moet controleren het geluid hapert dan ook even..

Die heos soundbar zit op de arc van de tv en de ziggo next op de hdmi 1 van de soundbar.. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gerwindj
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Rikst Ziggo

Ik heb al een andere hdmi kabel tussen de tv en de heos bar geprobeerd en tussen de ziggo next en de heos soundbar en met beide hetzelfde effect.. Heb nu de next regelrecht op de tv en nu is het probleem verholpen dus heb het vermoeden dat het met de next te maken had.. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Gerwindj 

Welkom hier om de Community. Jammer dat je steeds wat opstartproblemen ervaart als je de apparatuur aan zet. Die melding die je krijgt, over de HDMI kabel, heb je daar ook gehoor aangegeven? Heb je deze gecontroleerd of kun je eventueel een andere kabel testen?

Gerwindj
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Rikst Ziggo

Ik heb al een andere hdmi kabel tussen de tv en de heos bar geprobeerd en tussen de ziggo next en de heos soundbar en met beide hetzelfde effect.. Heb nu de next regelrecht op de tv en nu is het probleem verholpen dus heb het vermoeden dat het met de next te maken had.. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Gerwindj wrote:

Hoi Rikst Ziggo

Ik heb al een andere hdmi kabel tussen de tv en de heos bar geprobeerd en tussen de ziggo next en de heos soundbar en met beide hetzelfde effect.. Heb nu de next regelrecht op de tv en nu is het probleem verholpen dus heb het vermoeden dat het met de next te maken had.. 

Heel opvallend, maar mooi dat je het op deze manier hebt opgelost! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic