@Henkus “Volgens de medewerker van de klantenservice is het niet zo heel veel werk om het handmatig in het systeem te zetten.”
Normaal gesproken is dat zo gepiept, behalve als er een ander abonnement / activatie is vastgelopen, dan moet eerst die vastloper handmatig worden teruggedraaid met al zijn opdrachten in het systeem en dat duurt normaal gesproken een paar dagen.
Maar helaas zie ik op het forum meerdere topics dat het hopeloos lijkt, uiteindelijk wordt het wel opgelost, maar dat duurt (te) lang.
@Hans L
Heb je een Vodafone abonnement? Dan kan Ziggo er een data bundel extra op plaatsen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.