1
Vraag
2
Reacties
Chipmunk3000

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hdmi via versterker HDCP 2.2 naar tv ARC ingang

Met de horizon box ging dit wel maar bij de next niet. Met hdmi 4k van de next via versterker yamaha naar tv in de arc ingang.. wat kan ik doen? Het privebericht kan ik niet bekijken.... mvrgr Martin van der Wansem
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RuudVoeten

Level 4
  • 316Posts
  • 6Oplossingen
  • 99Likes
Klopt, maar bij de Next is dat nog een probleem.
Ik heb mijn Yamaha optisch aangesloten op de Next en de tv met HDMI naar de Next.
Als je dan tv geluid via de receiver wil zal je deze zelf aan moeten zetten en de juiste bron selecteren.
De 4K gaat dan via de HDMI naar de tv

Bekijk in context

4 Reacties 4
RuudVoeten

Level 4
  • 316Posts
  • 6Oplossingen
  • 99Likes
Klopt, maar bij de Next is dat nog een probleem.
Ik heb mijn Yamaha optisch aangesloten op de Next en de tv met HDMI naar de Next.
Als je dan tv geluid via de receiver wil zal je deze zelf aan moeten zetten en de juiste bron selecteren.
De 4K gaat dan via de HDMI naar de tv
Chipmunk3000
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar er schijnt software matig bij de next iets fout te zitten te zitten .... Deze doet iets met 't beeld die verandert terug automatisch naar instelling van de tv terwijl deze op 1080 moet blijven staan gaat deze elke terug naar fabrieksinstellingen.. Daar zit schijnbaar de fout..
Chipmunk3000
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank in iedergeval voor een oplossing Ruud voeten.. thnx
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Kun je in je andere twee Topics over hetzelfde probleem even melden dat het opgelost is?
Meer Topics over hetzelfde is niet zo handig.

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/bij-horizon-ging-dit-wel-bij-de-next-niet-mijn-tv-is-goed-47010
https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/hdmi-kabel-next-via-stereo-naar-tv-46959
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic