1
Vraag
2
Reacties
Raze88

Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

HBO afleveringen verder kijken gaat niet altijd goed

Wanneer een aflevering halverwege gestopt wordt en wij de dag erop verder willen kijken dan begint of de aflevering van voor af aan. Of de aflevering speelt verder waar wij gebleven zijn totdat de aflevering is afgelopen. Hierna begint de aflevering van voor af aan opnieuw ipv door te gaan naar de volgende aflevering.

Beginnen we voor af aan aan een aflevering dan speelt deze na afloop wel keurig verder met de volgende aflevering. Het betreft in dot geval de serie Chernobyl.
Zijn er mensen die dit herkennen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SebastiaanWes

Level 4
  • 30Posts
  • 5Oplossingen
  • 9Likes
Kijk even of je op het goede profiel staat, mijn box start wel eens op en staat dan op het “gedeeld” profiel en dan kan je inderdaad niet verder kijken waar je met je eigen profiel was gebleven

Bekijk in context

7 Reacties 7
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Raze88 .
Goed dat je dit hier neerlegt. Ik herken het zelf niet, moet ik zeggen. Op welke manier kijk je de series? En gaat het om 1 specifieke serie waarmee je dit ervaart of heb je dit bij meerderen?
Raze88
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Dit is de eerste serie die we kijken op hbo waardoor ik nog niets kan zeggen of het bij meerdere series voor komt.

wat betreft kijken: meestal stoppen we de hbo aflevering omdat het te laat wordt om af te kijken. Vaak betekend dit dat we de box gewoon uitzetten tijdens afspelen. Echter komt het probleem soms ook voor als we de aflevering stoppen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Oke, en via wat voor apparaat kijk je? (mediabox? Welk type?)
En op welke manier start je het kijken weer? Zoek je de serie en ga je naar de betreffende aflevering of op een andere manier?
Raze88
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Het betreft hier de Ziggo Next.
Serie wordt geladen vanuit het menu. Deze wordt daar onthouden.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Yes, onder het kopje "bewaard", neem ik aan dan?
Vreemd; ik heb dit zelf nog nooit zo ervaren.

Je krijgt dus niet, wanneer je de aflevering start, de opties "verder kijken" en "start vanaf het begin"?
Zou je het voor mij ook eens met een andere serie willen/kunnen testen?
SebastiaanWes

Level 4
  • 30Posts
  • 5Oplossingen
  • 9Likes
Kijk even of je op het goede profiel staat, mijn box start wel eens op en staat dan op het “gedeeld” profiel en dan kan je inderdaad niet verder kijken waar je met je eigen profiel was gebleven
Raze88
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
SebastiaanWes dit kan inderdaad wel eens het geval zijn.

Gisteren chernobyl afgerond. Vandaag staat er dat ik verder kan kijken halverwegen aflevering 5.

Ik ga de profielen eens in de gaten houden. Klinkt aannemelijk dat dat het “probleem” was
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic