Woodshoe63

Level 1
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

geplande opnames (rood bolletje) op next mediabox niet zichtbaar in app!!

Ingepande opnames (rood bolletje) op mediabox zie ik niet in programma overzicht ziggogo app.

Terwijl zowel mediabox profiel als ziggogo profiel gelijk zijn! waarom zie ik in de ziggo go app m’n geplande opnames(rode bolletje) niet in het programmaoverzicht in de app? Ik zie het rode bolletje alleen in de ziggoGo app zenderprogrammering, als ik het ingeplande programma open.

Sinds ik m'n iphone11 heb ondervind ik dit probleem. Voorheen zag ik in de ziggogo app zenderopverzicht ook meteen alle geplande opnames in het beginscherm van de zenderprogramering. En ik gebruik hetzelfde profiel op nextbox als in de app!!

kan iemand dit verklaren?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Woodshoe63 wrote:

Bekende bug?

Op m'n iphone5 had ik dit probleem niet en als het niet werkte was dat omdat het profiel op algemeen gemengd profiel stond ipv m'n eigen aangemaakte profiel.

 

Het is toch inderdaad wel een nieuwe bug. Eerder werkte het wel zoals het zou moeten, maar sinds even niet meer. Er wordt gewerkt aan een oplossing! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit is een bekende bug, er schijnt aan gewerkt te worden.

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Heb dit ook op de W10 en Samsung app

Woodshoe63
Topicstarter
Level 1
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Bekende bug?

Op m'n iphone5 had ik dit probleem niet en als het niet werkte was dat omdat het profiel op algemeen gemengd profiel stond ipv m'n eigen aangemaakte profiel.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Woodshoe63 wrote:

Bekende bug?

Op m'n iphone5 had ik dit probleem niet en als het niet werkte was dat omdat het profiel op algemeen gemengd profiel stond ipv m'n eigen aangemaakte profiel.

 

Het is toch inderdaad wel een nieuwe bug. Eerder werkte het wel zoals het zou moeten, maar sinds even niet meer. Er wordt gewerkt aan een oplossing! 

Uitgelicht topic