Beantwoord

Geen Ziggo Replay

• 8 augustus 2019
  • 8 Reacties
  • 137x Bekeken

Hen sinds paar dagen de next mediabox aangesloten maar nu kan ik geen programma's terug kijken via de replay dan zegt hij dat ik via mijnziggo moet abonneren terwijl het erbij hoort te zitten wat kan ik nu Doen?
icon

Best beantwoord door Be rt 10 augustus 2019, 17:40

@Steffy91 Je ziet geen Zenders en pincode herstellen staan om op te kunnen klikken?

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

8 Reacties

Reputatie 4
Badge +5
Staat je Next al bij Producten op je Mijn Ziggo omgeving?
Waar moet ik dan kijken want dat zie ik nergens
Ja arnold1310 staat er maar via de tv zegt hij zit niet in je abboment terwijl dat wel zo is
Reputatie 7
Badge +35
In Mijn Ziggo inloggen en dan op Producten klikken en naar onder scrollen, zie je daar je Next staan?
Klik eronder op de link en dan op de volgende pagina iets naar beneden op Opnieuw ophalen met de Next aan.

Is er geen verbetering na 15 minuten of kun je de Next in het geheel niet vinden, laat het hier even weten, dan kan een Ziggo moderator in de achtergrond zien wat er zich afspeelt in je abonnement en activering van de Next.
In Mijn Ziggo inloggen en dan op Producten klikken en naar onder scrollen, zie je daar je Next staan?
Klik eronder op de link en dan op de volgende pagina iets naar beneden op Opnieuw ophalen met de Next aan

Is er geen verbetering na 15 minuten of kun je de Next in het geheel niet vinden, laat het hier even weten, dan kan een Ziggo moderator in de achtergrond zien wat er zich afspeelt in je abonnement en activering van de Next.

De next staat er wel maar kan nergens op klikken en dus niets uitvoeren
Reputatie 7
Badge +35
@Steffy91 Je ziet geen Zenders en pincode herstellen staan om op te kunnen klikken?

@Be rt dankjewel het is gelukt
Reputatie 7
Badge +35
TOP, veel kijkplezier gewenst.☺