PvO1969

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen zenders na installatie Mediabox Next

Ik heb zojuist de Mediabox Next aangesloten. Helaas krijg ik geen beeld van de zenders, ook NPO1 niet. Als ik op een zender klik, dan verschijnt een pop-up met de melding:
’Abonneer je op dese zender. Je hebt geen abonnement op deze zender. Meer weten en meteen regelen? Log daarvoor in op ziggo.nl/mijnziggo.’ Hoe dan?
raar dat ik de hele avond beeld had, maar nu na installatie van de Mediabox Next geen enkele zender meer kan ontvangen en ik mij zou moeten abonneren op iets wat ik al jaren naar tevredenheid heb, namelijk beeld als ik een zender selecteer. @Ziggo: kwestie van activeren door jullie?
2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Neem contact op met Ziggo via de chat als je snel een antwoord wilt.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Arjen Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 40Posts
  • 3Oplossingen
  • 14Likes
Mooi dat je de Mediabox in goede orde hebt ontvangen, PvO1969! Nu nog een beetje beeld en het feest is compleet 😉

Goed dat je je adresgegevens hebt toegevoegd aan je profiel. Zo is het voor mij makkelijk met je mee kijken. Ik zie dat je Mediabox Next inmiddels keurig is geregistreerd onder je abonnement. Ten tijde van je bericht stond deze dat nog niet. Ik ga er dus stiekem vanuit dat het probleem inmiddels is opgelost en jij vanavond nog met de pootjes omhoog lekker tv kunt kijken naar alle zenders die we met je hebben afgesproken 😉

Zo niet? Dan sorry en laat het ons weten. We zitten hier voor je klaar om je uit de brand te helpen.

Voor ik het vergeet; welkom op onze community. Mocht je nu nog andere vragen hebben? Stel ze dan gerust!

Uitgelicht topic