1
Vraag
2
Reacties
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Geen programmering voor RTL5 in de tv-gids op de Mediabox Next vanaf 30 oktober 2019

Vanaf komende woensdag is de tv gids voor RTL5 niet meer gevuld, zo op de Next en de app op mijn Samsung telefoon.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arnold1310
Topicstarter
Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Hoi @Cecilia Ziggo we zijn inmiddels 3 dagen verder nadat ik het topic geopend heb   Dat de programmering van RTL5 niet te zien was was niet enkel op de Next maar ook op de app en als ik op ziggogo keek. Inmiddels kan ik wel weer de info zien na 30 okt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
ShelLuser

Level 8
  • 228Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes

Ik kan dit probleem inderdaad reproduceren met mijn Android app: a.s. Dinsdag is nog gewoon te bekijken maar zodra je op Woensdag terecht komt blijft de app steken op "Loading programs”.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @Arnold1310 en @ShelLuser, een hele goedemiddag!

Ontzettend gek! Als ik het hier test via de Mediabox Next dan krijg ik vanaf 30 oktober wel de programmering door voor RTL5. Ik kan het probleem hier dus niet reproduceren. Ik raad je aan om de Mediabox Next eens te resetten. Lost dit het niet op, zet dan de Mediabox Next eens terug naar de fabrieksinstellingen. Ik hoor graag van jullie of de programmering van RTL5 hierna wel is ingeladen bij jullie op de Mediabox Next! 🙂 

Arnold1310
Topicstarter
Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Hoi @Cecilia Ziggo we zijn inmiddels 3 dagen verder nadat ik het topic geopend heb   Dat de programmering van RTL5 niet te zien was was niet enkel op de Next maar ook op de app en als ik op ziggogo keek. Inmiddels kan ik wel weer de info zien na 30 okt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Bedankt voor je update @Arnold1310. Fijn dat de programmering voor RTL5  bij jou weer helemaal volledig is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic