Beantwoord

Geen ondertiteling bij sommige opgenomen/bewaarde programma's

• 29 augustus 2019
  • 7 Reacties
  • 414x Bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik heb een aantal opnamen ingepland en reeds bewaarde opnamen van de zender Crime Investigation op de next. Titel: it takes a killer. Bij deze opname's krijg ik geen ondertiteling. Hebben meer gebruikers hier last van en zo ja? Is hier een oplossing voor.
Met vriendelijke groet,

Bram
icon

Best beantwoord door Dolfff 11 februari 2020, 23:44

Misschien effectiever om nieuwe meldingen over ondertiteling problemen te plaatsen in het centrale grote topic over dit onderwerp:

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/problemen-met-slechthorenden-ondertiteling-op-de-mediabox-next-40105

*** Moderatie voorstel: deze afsluiten? ***

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

7 Reacties

Er zijn storingen gemeld me de ondertiteling en er wordt aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen las ik ergens.
Maar het is niet overal mee.

Staat in de Instellingen -> Persoonlijke instellingen - de ondertiteling aan en op Nederlands?
Reputatie 3
Badge
Hoi @Be rt, dank voor je snelle reactie. Ondertiteling staat op standaard, want als ik deze bij de next op ondertiteling "aan" zet, dan krijg ik ondertiteling voor slechthorende. Taal van ondertiteling staat op NL. Het gebeurt overigens ook maar bij enkele opgenomen -en bewaarde programma's. Bij vele opname's gaat het wel goed. Dus heb het idee dat het zender gerelateerd is.
Reputatie 2

Had programma The history of mankind opgenomen van History Channel. Ondertiteling ontbreekt geheel (S1, E1) of is er slechts af en toe (S1, E2).

Teleurstellend, had me verheugd om de serie te bekijken. Is er nou geen oplossing om alsnog dit te regelen of moet ik wachten tot de serie ooit weer eens wordt uitgezonden?

Reputatie 2
Badge

Ik ervaar gelijkende problemen bij opnames op BBC First. hier is zijn alleen engelse te selecteren. Jammer voor de ega, die haar Engels is niet zo goed. 

Reputatie 3
Badge

Vandaag Wegmisbruikers gekeken en halverwege begon het gelazer al weer. Onbegrijpelijk dat Ziggo hier niks aan doet. Je zal maar afhankelijk van ondertiteling zijn zoals ik. Ziggo moet zich schamen. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb bij het kijken van de serie War of the Worlds, vanuit de movies/series bibliotheek ook hetzelfde euvel , ondanks dat de instellingen in de setup tav ondertiteling ed goed staan.
Ik heb vervolgens op de afstandbediening de 3 …  ingedrukt en van daaruit de ondertiteling kunnen activeren.

Reputatie 7
Badge +12

Misschien effectiever om nieuwe meldingen over ondertiteling problemen te plaatsen in het centrale grote topic over dit onderwerp:

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/problemen-met-slechthorenden-ondertiteling-op-de-mediabox-next-40105

*** Moderatie voorstel: deze afsluiten? ***