1
Vraag
2
Reacties
FandeGraaf

Level 1
  • 82Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

Geen ondertiteling bij History op Mediabox Next

Ik heb vandaag 15-8-2019 geen ondertiteling op de zender van History via de mediabox next. Wel via de oude vertrouwde Humax 5200. Tevens nog steeds geen opname en tv gemist. Wat doe ik fout. Alles volgens instructie geïnstalleerd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
FandeGraaf
Topicstarter
Level 1
  • 82Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

Hallo, dank voor je reactie maar link werkt niet voor mij (Er zijn meer dan 404 topics...) krijg ik als melding. Het gaat ook niet om slechthorenden-ondertiteling maar normale ondertiteling voor Engelstalige programma's.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
De link is niet compleet. Dan loopt ie dood. Je kunt zien dat .html niet in de link staat. Zoiets is met Copy Paste op te lossen.
Niet meer nodig:
https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/problemen-met-slechthorenden-ondertiteling-bij-opnames-...

Een reaktie vet maken is ongebruikelijk en af te raden..
FandeGraaf
Topicstarter
Level 1
  • 82Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes
Hallo hanh, hartelijk dank. keurig opgelost. Ik had het al gezien van de link en in google er achter getypt maar dat werkte toen niet goed.
Nu weer geprobeerd en inderdaad helemaal terecht dat dit het juiste item is met de status die ik zocht. Ik voel me goed geholpen.
Dat vette kon ik niet weg krijgen en heb ik niet expres gedaan om wat voor reden dan ook. Ik bedoel er dus niets mee. Dit gebeurde toen ik de error melding kopieerde en plakte in het reageer veld. Sorry daarvoor.
Ben nog onbekend en nieuw hier sinds ik zo teleur gesteld ben in Ziggo.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic