hercky

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen next in de Ziggo GO app

Ik zie de nieuwe next niet in de go app maar de oude xl staat er nog in
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jruys

Level 2
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
In mijn geval was de oplossing geduld hebben. Pas na ongeveer 3 dagen had Ziggo Go door dat ik een Next had.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Welkom hercky op de Community.

De Next kan 24 tot maximaal 72 uur duren voordat deze zichtbaar wordt in de Ziggo Go app.

Afhankelijk wanneer je de Next hebt ontvangen. En met het weekend er tussen kan het iets langer duren voordat dit zichtbaar is.

Mocht het maandag nog niet zichtbaar zijn, geef dan hier een berichtje, dan kan een moderator altijd kijken wat er aan de hand is.
hercky
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Opgelost
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Blij toe dat het is opgelost. Mag ik vragen hoe.

Misschien wilt u dit delen met de Community, dan kunnen de gebruikers en moderators deze feedback weer doorgeven aan Ziggo
Jruys

Level 2
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
In mijn geval was de oplossing geduld hebben. Pas na ongeveer 3 dagen had Ziggo Go door dat ik een Next had.
hercky
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Geduld is een schone zaak duurde een dag
Bierflesje

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Bij mij is na 10 dagen de Next nog steeds niet zichtbaar in Mijn Ziggo of in de app.
Het modem is wel aangepast, maar de Mediabox nog niet.
En die is ook al retour bij Ziggo.
Of moet ik wachten totdat de oude box na 14 dagen automatisch wordt gedeactiveerd ?
hercky
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Verwijder de app een keer en dan opnieuw hielp bij mij ook
Bierflesje

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Daar heb ik niet zoveel geloof in omdat in Mijn Ziggo de nieuwe Next ook niet zichtbaar is.
Maar ik zal het proberen.

Heeft helaas niets geholpen.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi allemaal,

Ziggo GO haalt zijn gegevens uit Mijn Ziggo en Mijn Ziggo is één van de laatste dingen die wordt bijgewerkt na een wijziging in je abonnement. Vaak is dit inderdaad na een dag of twee verholpen, maar het kan langer duren als een bestelling in ons systeem op enig punt vertraagd wordt.

Afhankelijk van waar de vertraging optreed kunnen wij dit wellicht bespoedigen, dus als je 24 uur na het installeren van een nieuw apparaat/abonnement nog niet de juiste gegevens in Mijn Ziggo ziet kun je even aan de bel trekken bij ons/de Klantenservice om te checken of alles wel goed gaat.

Bierflesje - als je in je Community profiel je adres invult kan ik jouw gegevens controleren en vast zien waarom het bij jou zo lang duurt.
Bierflesje

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Mark - Gisteren chat gehad met klantenservice. Activatie is versneld en het is ondertussen in orde gekomen. De Nextbox is nu zichtbaar in de app en in Mijn Ziggo.

Uitgelicht topic