Beantwoord

Geen limiet meer bij de opslagcapaciteit van de Mediabox Next?

• 25 juli 2019
  • 4 Reacties
  • 270x Bekeken

Reputatie 4
Badge +5
Gewoon nieuwsgierig hoor!

Als ik bij mijn producten kijk op Mijn Ziggo bij mijn televisie staat er nu "alles opnemen". Voorheen stond er "recordings 400 hours". Zit er nu geen limiet meer op en kun je onbeperkt opnemen, bv 800 uur?

icon

Best beantwoord door Cecilia Ziggo 29 juli 2019, 15:24

Hoi @Arnold1310,

Niks mis mee om nieuwsgierig te zijn! Vermoedelijk is het (tijdelijk) weggehaald in Mijn Ziggo, om hier een gebruikersvriendelijkere naam voor in het leven te roepen dan ''recordings 400 hours'. De Mediabox Next biedt nog steeds 400 uur aan opslag voor jouw opnames. Zoals @bloemen64 al terecht aangeeft staat dit bij de specificaties van het apparaat en kun je het ook terugvinden op https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/opnemen. En geen paniek! Er zijn ook zeker geen plannen aanwezig om hier verandering in aan te brengen. Je zult deze 400 uur aan opslag capaciteit dan ook gewoon behouden. 😊
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
De 400 uur lijkt verdwenen te zijn. Foutje denk ik. Komt vast wel weer terug.

De 400 uur staat ook niet bij de pakketen vermeld.

De 400 uur staat wel bij de Next vermeld. Maar of deze info ook bij je contract hoort weet ik niet zeker. Daar staat wel je download/upload snelheid vermeld. Dit zou ik daar ook verwachten. Ze verwijzen naar het abonnement maar die vermeld niet de 400 uur. Iemand heeft zitten slapen bij Ziggo😋

Reputatie 7
Bij mij staat bij opnames 10% gebruikt, ik heb 40u. opgenomen dus die 400u. klopt wel
Reputatie 7
Badge +4
Bij mij staat bij opnames 10% gebruikt, ik heb 40u. opgenomen dus die 400u. klopt wel
De 400 uuur klopt wel. Maar als ze morgen bedenken om dit 200 uur te maken dan kan dat zonder je contract aan te passen. Dit zou daarom in je contract met Ziggo moeten staan. Net als je down/upload snelheid en aantal TV kanalen waar je recht op hebt. Nu staat het bij de specificatie van het apparaat. Dat kon vroeger omdat er een harde schijf inzat die niet aangepast mocht worden. De cloud werkt iets anders.
Hoi @Arnold1310,

Niks mis mee om nieuwsgierig te zijn! Vermoedelijk is het (tijdelijk) weggehaald in Mijn Ziggo, om hier een gebruikersvriendelijkere naam voor in het leven te roepen dan ''recordings 400 hours'. De Mediabox Next biedt nog steeds 400 uur aan opslag voor jouw opnames. Zoals @bloemen64 al terecht aangeeft staat dit bij de specificaties van het apparaat en kun je het ook terugvinden op https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/opnemen. En geen paniek! Er zijn ook zeker geen plannen aanwezig om hier verandering in aan te brengen. Je zult deze 400 uur aan opslag capaciteit dan ook gewoon behouden. 😊