Amerzone

Level 1
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Geen info beschikbaar in de TV Gids van mijn NEXT

Hallo.
Sinds deze ochtend zie ik bij een heleboel zenders "Geen info Beschikbaar" in de Tv/Replay Gids. De Standby mode van mijn horizon staat op 24 uur ingesteld. En de energie modus staat op hoog.
Wie heeft hier nog meer last van en is er een oplossing voor dit euvel. Ik kan via mijn Gsm (de app) wel programma's opnemen. Maar op de next gaat dit niet als er "Geen info Beschikbaar" staat.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Is het de next of de horizon?

https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/geen-info-in-de-tv-gids-van-de-mediabox-xl-lees-hier-de-oplossing-17314

Voor de next, Heb je de stroom er al even afgehaald?

Bekijk in context

16 Reacties 16
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Is het de next of de horizon?

https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/geen-info-in-de-tv-gids-van-de-mediabox-xl-lees-hier-de-oplossing-17314

Voor de next, Heb je de stroom er al even afgehaald?
Amerzone
Topicstarter
Level 1
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Het is de NEXT zoals ik hierboven mijn vraag begon.. En nee ik heb de stroom er niet vanaf gehaald. Het zal toch niet zo zijn dat je steeds de stroom eraf moet halen om een probleem op te lossen.
Amerzone
Topicstarter
Level 1
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Steefb wrote:
Is het de next of de horizon?

https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/geen-info-in-de-tv-gids-van-de-mediabox-xl-lees-hier-de-oplossing-17314

Voor de next, Heb je de stroom er al even afgehaald?

Hallo Steefb. Ik heb deze ochtend de stroom eraf gehaald. Bij bijna alle zenders stond "Geen info beschikbaar". Het was even spannend maar na de herstart heb ik weer een volledig werkende programma gids. Er was ook een foutcode CS2512 te zien voor de herstart.
Dus bedankt voor het advies. Top!!

Ik heb nu de instellingen verandert van Stroomgebruik (van hoog naar normaal) en de standby mode van 24 uur naar 4 uur. Kijken of dit helpt!!!

Groetjes Amerzone
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
DutchmanII

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi,

had hetzelfde probleem nadat ik de nieuwe witte router had geïnstalleerd. Gelezen dat een reboot van de router een oplossing was: in mijn geval werkte dat.
Dus wellicht even de router rebooten.
Ricardo Ehv

Level 7
  • 140Posts
  • 1Oplossingen
  • 58Likes
Amerzone wrote:
Het is de NEXT zoals ik hierboven mijn vraag begon.. En nee ik heb de stroom er niet vanaf gehaald. Het zal toch niet zo zijn dat je steeds de stroom eraf moet halen om een probleem op te lossen.


Aan deze adviezen heb ik ook een broertje dood. Het moet toch gewoon werken?
Overigens ervaar ik nu ook het probleem dat geen zenderinfo beschikbaar is... En ik ga er niet de stroom afhalen. Iemand hier wel een deugdelijke oplossing? Ziggo zelf misschien?
joepke-m

Level 14
  • 1040Posts
  • 1Oplossingen
  • 610Likes
Prima Ricardo Ehv dan doe je het toch lekker niet...
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75176Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Er lijkt iets in de achtergrond niet goed gegaan te zijn, het lijkt opgelost te zijn, want na fabrieksinstellingen heb ik constant alweer dagen een volle gids op allebei de Nexten.

Alle instellingen blijven bewaard, ook opnames en geplande opnames.
Mogelijk moet je bij Videoland en Netflix opnieuw aanmelden.
Iron1964

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben wel enthousiast over de Next, mooie snelheid, goed beeld en een fijne bediening. Maar nu de programma info niet beschikbaar is vind ik wel erg jammer. Blijft dit een probleem of is/wordt dit nog opgelost?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75176Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
De snelste oplossing staat boven je eigen bericht. Iron1964
Ik lees ook in andere topics dat het na een paar dagen het ook opgelost kan zijn, maar of dat toeval was of een definitieve oplossing weet ik niet.
BBV8

Level 5
  • 181Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes
sinds vanmorgen ook op heel veel zenders in de tv-gids "geen info beschikbaar" na uitzetten van de NEXT (minuut of 10) niets beter geworden nog steeds op heel veel zenders geen info
😞
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75176Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
BBV8 Fabrieksinstellingen lijkt de oplossing te zijn blijkt bij velen.

Alle instellingen blijven bewaard, ook opnames en geplande opnames.
Mogelijk moet je bij Videoland en Netflix opnieuw aanmelden.

Een paar dagen wachten lijkt ook de gids weer te vullen, maar daar moet je maar net zin in hebben.:relaxed:
DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
Be rt wrote:
BBV8 Fabrieksinstellingen lijkt de oplossing te zijn blijkt bij velen.


Dat was bij mij ook de oplossing, maar nu krijg ik opnieuw de meldingen "Geen info beschikbaar" bij SBS6, Veronica & Net5.
rjjdijk

Level 9
  • 243Posts
  • 2Oplossingen
  • 39Likes
Op de ene box was uit - en aanzetten met de knop achterop voldoende. Bij de andere box was terugzetten naar fabrieksinstellingen nodig.
BBV8

Level 5
  • 181Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes
Ik wacht 't even af, heb zojuist een berichtje terug gehad van een Ziggo monteur hier uit de buurt en die meldde dat er iets bekend van is bij Ziggo Dus ik verwacht dat het opgelost gaat worden. Ik kan gelukkig met de app op de telefoon wel opnames plannen.

Uitgelicht topic