hanh andere kabel en poort geprobeerd. Zonder succes helaas. Wel lijkt het dat hoe langer de box uit staat hoe langer het duurt voor ik geluid heb (diverse niveaus van stand-by in de software?). Box uit en weer aan is een 10 seconde geen geluid. Wanneer de box wat langer uit staat duurt het een stuk langer voor ik geluid heb oplopend tot 2-3 minuten. Een andere box gaat het probleem denk ik niet oplossen want ik heb beeld en geluid. Ook reageert de box vlot. Alleen het geluid komt vertraagt tot stand. Mijn gevoelt zegt software. Iets om misschien in de buglist te zetten? Ik kan er voor nu mee leven met de gedachte dat er mee aan de slag gegaan wordt en in een volgende update meegenomen wordt. Zijn er niet meer mensen die er last van hebben?
Ziggo next:
Media box software versie: 4.17
Hardware versie: Arris-dcx960-mpa+
Sony lcd:
Model: KDL-55W807C
Software versie: PKG5.433.0183EUA (laatste versie)
HEOS:
Model: hs1
Softwareversie: 1.505.140 (laatste versie)
Gebruikte HDMI kabels:
Ziggo meegeleverd
Profigold highspeed HDMI 2m