Valthermond0599

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Geen afstandsbediening bij mijn next

Hoi. Ik heb vorige week een next box besteld en die kreeg ik na twee dagen binnen. Toen dacht ik nog van " zo zo, ziggo is snel".
Maar toen ik de doos openmaken verdween mijn euforie. De doos van de next box was duidelijk al open gemaakt, de plakband verzegeling was zeer slordig terug gezet. Maar ik dacht het zal wel goed zijn. Tot ik tot de ontdekking kwam dat de afstandsbediening van de next ontbrak. Dus ik heb direct de helpdesk gebeld en het uitgelegd. De jongen zei tegen mij dat hij een nieuwe afstandsbediening zou opsturen en dat ik hem binnen twee dagen in huis zou hebben. Dus ging ik maar twee dagen wachten. Toen op dag drie nog niets binnen washeb ik maar weer gebeld. Men zei toen dat er iets fout was gegaan maar dat ze direct een nieuwe afstandsbediening zouden opsturen. Ik zou hem de volgende dag in huis hebben. Na twee dagen nog niets. Dus weer bellen. O ja ik zie het al er is iets niet helemaal goed gegaan. Maar ik stuur hem op dan heeft u hem voor het weekend in huis. Vandaag is de pakketbesteller geweest met andere pakketjes en de brief besteller is ook al geweest. Maar niets van ziggo. Ik begin er aardig over mijn zeik van te raken. Na twee weken kan ik nog niets doen. Wat een þ*ð. bedrijf. Nu vraag ik mij af wanneer mijn XL box word afgesloten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 629Oplossingen
  • 3978Likes
Hallo Valthermond0599,

Lekker zappen of door de mogelijkheden van je nieuwe mediabox klikken kun je alleen met een afstandsbediening. Een die jij nog niet hebt. Vervelend dat je dit overkomt. Goed dat je een topic hebt gestart, want we zijn er voor je. Welkom op de Ziggo Community! Zoals je leest krijg je al veel reacties en probeert iedereen je te helpen.

Je hebt ook niet stil gezeten heb hebt zojuist nog contact met mijn collega gehad. Die heeft ontdekt dat er administratief 'iets bleef hangen' en zorgt dat je snel alsnog de afstandsbediening ontvangt. Als ik het goed heb gelezen, gebruik je nu even de afstandsbediening van je buurman.

Laat je het ons weten of je de afstandsbediening hebt ontvangen?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Wat een gedoe allemaal, begrijpelijk dat u pissig bent. Heeft u al een poging gedaan om de oude horizon afstandbediening te verbinden met de Next? (Geen idee of dit überhaupt mogelijk is).

Het is ook mogelijk om de Ziggo Go app te gebruiken als afstandbediening maar hiervoor dient u vrees ik eerst de Next aan de praat te krijgen.

Anders misschien naar de Ziggo shop in Media Markt Emmen bellen (0591-637200) mogelijk hebben ze een AB op voorraad.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
De kortste klap lijkt me in dit geval dat een moderator dit oppikt. Zorgt u ervoor dat in uw profiel uw postcode en huisnummer staat vermeld. (dit is alleen zichtbaar voor moderators)
Zij kunnen dieper in het systeem kijken om te achterhalen wat er mis gaat.
Ze komen af en toe langs op dit forum.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Er is al een alert geplaatst bij de Mods over deze niet al te beste gang van zaken. Een supersnelle oplossing kan dit niet opleveren.
Het idee van Weisselberger mogelijk wel.
Denk het niet, maar misschien moet er betaald worden. Dat kan dan later via een Mod worden gecompenseerd.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Nee, er zit iets in. Er komen ook Boxen terug van bv testers. Die kunnen snel worden bekeken en opgefrist (Refurbishing) & weer in de markt worden gezet. In dat proces kan ook iets mis gaan. Hoe het precies zit kunnen we niet weten.
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 629Oplossingen
  • 3978Likes
Hallo Valthermond0599,

Lekker zappen of door de mogelijkheden van je nieuwe mediabox klikken kun je alleen met een afstandsbediening. Een die jij nog niet hebt. Vervelend dat je dit overkomt. Goed dat je een topic hebt gestart, want we zijn er voor je. Welkom op de Ziggo Community! Zoals je leest krijg je al veel reacties en probeert iedereen je te helpen.

Je hebt ook niet stil gezeten heb hebt zojuist nog contact met mijn collega gehad. Die heeft ontdekt dat er administratief 'iets bleef hangen' en zorgt dat je snel alsnog de afstandsbediening ontvangt. Als ik het goed heb gelezen, gebruik je nu even de afstandsbediening van je buurman.

Laat je het ons weten of je de afstandsbediening hebt ontvangen?
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 629Oplossingen
  • 3978Likes
hanh

Haander had zijn reactie aangepast naar "(Verwijderd)". Ik ben zo vrij geweest om het bericht helemaal te verwijderen :wink:
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ok duidelijk. Gooi die reaktie van mij ook maar weg. Dat kon ik niet meer. Als je tijd hebt.
Echt belangrijk is het niet.

Uitgelicht topic