Beantwoord

foutcode VL01 op mediabox next

  • 16 november 2019
  • 31 reacties
  • 773 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

31 Reacties

Reputatie 1
Badge

Misschien kan ik beter wachten tot je update na 5 dec maar ik heb een beetje twijfels of dit probleem aan je aop ligt (al ben ik het helemaal eens dat die eerst vervangen moet worden voor je verder kunt zoeken).

Ik heb alvast een vraagje: gebruik je een wifibooster?


nee ik gebruik geen booster

Reputatie 1
Badge

https://community.ziggo.nl/members/be-rt-3157

https://community.ziggo.nl/members/lycke-ziggo-70051

Lycke en Bert bedankt voor alle hulp , sinds de monteur is geweest geen uitval meer hij heeft ook direct andere pluggen er op gezet voor de Radio en TV boven en tot op heden werkt alles prima

Reputatie 7
Badge +12

Dankjewel voor je terugkoppeling! Ik had dit eigenlijk niet verwacht omdat je met de Horizon geen last had en in eerste instantie alleen met Videoland en gek genoeg na een reset ook met live tv. En jijzelf trok 2 weken geleden ook de conclusie dat het toch niet aan het signaal kon liggen. Mooi dat een volharder als Bert dan blijft aandringen. Hij heeft dan ook al 80 jaar ervaring met Ziggo :wink:

Dus moraal vh verhaal: slechte bekabeling / aop kan allerlei typische en atypische storingen veroorzaken.

Bert en Lycke verdienen hier een extra pluim.

@rozeboomg TOP, veel kijkplezier gewenst.:relaxed: 

Reputatie 1
Badge

Dankjewel voor je terugkoppeling! Ik had dit eigenlijk niet verwacht omdat je met de Horizon geen last had en in eerste instantie alleen met Videoland en gek genoeg na een reset ook met live tv. En jijzelf trok 2 weken geleden ook de conclusie dat het toch niet aan het signaal kon liggen. Mooi dat een volharder als Bert dan blijft aandringen. Hij heeft dan ook al 80 jaar ervaring met Ziggo :wink:

Dus moraal vh verhaal: slechte bekabeling / aop kan allerlei typische en atypische storingen veroorzaken.

Bert en Lycke verdienen hier een extra pluim.


ze verdienen inderdaad een pluim , en ook Ziggo voor de prima service

Reputatie 1
Badge

@rozeboomgTOP, veel kijkplezier gewenst.:relaxed: 


dank je en nogmaals bedankt