avw1980

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode Mediabox Next CS2511 geen Replay-TV

Goedemorgen,

Sinds twee dagen kan ik geen replay-tv meer kijken op mijn mediabox Next.
Krijg steeds de foutcode CS2511.

Modem/router is al gereset, mediabox ook al. Mediabox is bekabeld met mijn router.
3 Reacties 3
Louise050513

Level 2
  • 15Posts
  • 3Oplossingen
  • 1Likes
Goedemorgen,

Neem even contact op met de klantenservice. Er kan dan een ticket aangemaakt worden.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Zie de hulp op de Ziggo Site bij foutcodes.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/foutcodes
Dat geeft dan:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next/foutcodes/foutcode-CS2511

Ik neem dus aan dat je al eerder contact hebt gezocht met de klantenservice.
Zo ja: Wat was het antwoord?
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Hi avw1980 , welkom op de Ziggo Community. Erg gek dat Replay TV spontaan is gestopt met werken en de Mediabox Next de connectie met ons netwerk verloren is. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega hierover en er een monteur is ingepland. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij/zij het gaat oplossen!

Uitgelicht topic