Carina

Level 1
  • 47Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

foutcode cs5500 kan geen opnames opnemen

Sinds vanavond om uur of 18:00 kan ik een programma op npo1 om 21:30 niet opnemen en ook niet als serie.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carina
Topicstarter
Level 1
  • 47Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Alles doet het weer, nadat ik next box aan en uit heb gezet en van stroom heb gehaald. Ik wacht nog op de update van 4.28.

Bekijk in context

6 Reacties 6
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Is er iets in je abonnement veranderd?

Lukken andere programma's wel?

 

Het beste is om de Next even 30 sec van de spanning te halen. Daarna zijn dit soort fratsen meestal weg.

Carina
Topicstarter
Level 1
  • 47Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Ik zie nog steeds de code cs3400 als ik naar bewaarde opnames ga. Hijgeeft aan dat het een technisch probleem is. Ik neem even contact op met ziggo

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Dat is een goed plan. Er is misschien iets lokaals aan de hand. Ik kan via ZiggoGo gewoon bij mijn opnames.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Carina en welkom op de Community,

Goed dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat je bij het terugkijken en afspelen van opnames foutcode CS3400 en CS5500 te zien krijgt. 
Kun je de Mediabox Next eens resetten door seconden de stroom van het apparaat af te halen en daarna weer in te schakelen? Zorg er daarna voor dat de Mediabox Next bij voorkeur d.m.v. een netwerkkabel verbonden is
met het modem. Controleer vervolgens of de Next goed is ingesteld voor interactieve diensten met deze stappen. 

Laat onder dit topic maar weten of het gelukt is. 

Als het nog niet werkt ben ik heel benieuwd of je dit bij alle opnames en zenders constateert.

Carina
Topicstarter
Level 1
  • 47Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Alles doet het weer, nadat ik next box aan en uit heb gezet en van stroom heb gehaald. Ik wacht nog op de update van 4.28.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Carina Super dat het weer werkt! Zodra de nieuwe update beschikbaar is, zal de Mediabox Next deze zelf binnenhalen en installeren. Wanneer je de Mediabox Next dan weer aanzet zie je ook een notificatie
dat de software is bijgewerkt.

Uitgelicht topic