marchel69

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Foutcode cs2517

wij willen een film van af het begin kijken maar krijgen steeds deze fout code cs2517
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RodneyFortuna

Level 10
  • 363Posts
  • 28Oplossingen
  • 69Likes

Dit kun je doen bij foutcode CS2517

1. Controleer de diagnostiek

Druk op de knop van je afstandsbediening.
Ga vervolgens naar Instellingen > Info > Diagnostiek
In beeld zie je nu de diagnostische informatie verschijnen. Als er iets niet in orde is in de verbinding, is hier te zien waar het probleem zit.



2.Probleem verhelpen

Na de diagnose kan er een probleem worden gemeld:


  • Mediabox is niet verbonden met het modem
  • Modem heeft geen internetsignaal
  • De servers van je mediabox zijn niet bereikbaar


3. Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem dan contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode (CS2517).

Bekijk in context

7 Reacties 7
marchel69
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
is dit bekend, en hoe los je het op?
RodneyFortuna

Level 10
  • 363Posts
  • 28Oplossingen
  • 69Likes

Dit kun je doen bij foutcode CS2517

1. Controleer de diagnostiek

Druk op de knop van je afstandsbediening.
Ga vervolgens naar Instellingen > Info > Diagnostiek
In beeld zie je nu de diagnostische informatie verschijnen. Als er iets niet in orde is in de verbinding, is hier te zien waar het probleem zit.



2.Probleem verhelpen

Na de diagnose kan er een probleem worden gemeld:


  • Mediabox is niet verbonden met het modem
  • Modem heeft geen internetsignaal
  • De servers van je mediabox zijn niet bereikbaar


3. Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem dan contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode (CS2517).
marchel69
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
diagnose is goed,
op dit moment is de melding weg
leendert.ros

Level 6
  • 93Posts
  • 5Oplossingen
  • 25Likes

Dit is toch helemaal van de ratten besnuffeld, krijg je foutmelding van CS2517 als iets wilt terugzien.

Je kunt via WIFI geeneens een aflevering terugkijken omdat de verbinding niet sterk genoeg is??

Betaal je méér dan 100 euro per maand voor!

Mooie Slogan van Ziggo: overal in huis WIFI, JAAAA, JOEPIEEEEE dat is er wel alleen werkt 't niet!!!!

Het kan wel, maaaaar dan wel ff de boosters aanschaffen. Zo lust ik er nog wel wat.

Slecht, Slechter, Slechtst, ZIGGO🖕

 

NIKS OPGELOST

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@leendert.ros ik snap dat je boos bent, laten we het alleen wel een beetje beschaafd houden. Toch? Het gaat hier om een foutcode die, naar ik aanneem gezien het feit dat ik geen eerdere meldingen zie, niet om de haverklap voorkomt en waar we natuurlijk mee gaan helpen. 

Ervaar je dit op alles wat je terug wilt kijken? Op het topic zelf vind je al tips om de foutcode aan te vliegen: is dat gelukt? Heb je die tips uitgevoerd? Wat gebeurt er als je de mediabox via een netwerkkabel koppelt? Is het dan wel goed? 

Je wifi kan je versterken of optimaliseren middels een wifibooster maar niks moet. Er zijn meer tips en adviezen voor. Check aub dit eens. 
 

leendert.ros

Level 6
  • 93Posts
  • 5Oplossingen
  • 25Likes

Ben mij niet bewust wat onbeschaafd is.

Dit soort tegenwerpingen krijg je vaak bij kritiek!

De oplossing die U aandraagt zijn van generlei nut gebleken.

U is van mening dat ik een groenzoeter ben!?

 

Afin, U is nutteloos evenals Uw bemoeienis.🗑

 

De oplossing:

Bel naar 1200.

Wat blijkt; de modem dient gereset en heeft update nodig.

Dit kun je als klant niet weten, dat kunnen ze alleen bij ZIGGO zien!

 

Dat heet dan beschaafd🤣🤣

Vooral zo doorgaan....

*Beep*

** Moderator Edit: Blijf elkaar met respect behandelen en houd de huisregels in het vizier ** 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@leendert.ros Ik ben blij dat de problemen zijn opgelost met het updaten van het modem. Laten we er vanuit gaan dat ze wegblijven. 

 

Fijne dag! 

Uitgelicht topic