ManuelG

Level 4
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Foutcode CS2511 bij RTL4 nieuws via Replay TV

Hoi allen,

Sinds de update krijg ik steeds bovenstaande melding bij het terug kijken van het RTL nieuws. Ook loopt van de items het geluid niet synchroon met het beeld. Bij de nieuwslezers is het wel goed. Het is me pas opgevallen na de update.
Hebben hier meer mensen last van?
Het lijkt alleen bij RTL4 te zijn.
Opnieuw opstarten heb ik uiteraard al geprobeerd.
7 Reacties 7
K_Hlo

Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes
Hier hetzelfde mbt RTL Nieuws. De vertraging is vooral zichtbaar bij de items. Dus dat ligt aan RTL zelf. Niet aan Ziggo. Ik heb RTL al geschreven, maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen.
ManuelG
Topicstarter
Level 4
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
K_Hlo heb je ook de CS2511 melding bij het terug kijken? Of dat niet?
K_Hlo

Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes
Nee, geen foutmelding, alles werkt hier naar behoren. Ik heb alleen last van de sterke delay tijdens de items van RTL Nieuws. Valt echt op. Studio is OK, andere programma's zijn ook OK.
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemiddag ManuelG,

Ervaar je dit probleem alleen bij het terugkijken van RTL nieuws als je deze start via Replay TV op RTL4? Andere programma's van RTL4 en andere kanalen kun je probleemloos bekijken?
ManuelG
Topicstarter
Level 4
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hoi Gianna,

Het is alleen bij het RTL 4 nieuws, heel af en toe andere programma's, maar alleen op RTL 4. Andere zenders nog niet dit gehad.
K_Hlo

Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes
Hoi Gianna Ziggo, het betreft zelfs alleen de items in het RTL Nieuws, dus het lijkt mij sterk als dit aan Ziggo ligt. Lijkt mij meer een probleem van RTL, omdat de studio wel OK is namelijk.
ManuelG
Topicstarter
Level 4
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
K_Hlo ik heb ook de foutmelding, niet alleen het synchro beeld geluid probleem

Uitgelicht topic