Beantwoord

foutcode CS2511

  • 17 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Mijn replay werkt ineens niet meer op beide mediaboxen Next in huis. Zij geven foutcode CS2511 en CS 3400

 

icon

Best beantwoord door BOES CS2511 21 oktober 2020, 12:09

Het probleem is opgelost met een “Refresh” door Ziggo klantenservice.

 

Bekijk origineel

3 Reacties

Werkt het inmiddels weer?

Zo nee, hoe hebben de Nexten verbinding met het modem?

Hi @BOES CS2511, welkom op de Ziggo Community! Ik heb je andere topic hierover verwijderd, aan eentje hebben we genoeg :relaxed:

Ik zie dat je inmiddels contact gehad met een collega, een monteur hebt ingepland maar deze ook weer hebt geannuleerd. Ik ben net als Be rt benieuwd of 't allemaal alweer werkt?

Het probleem is opgelost met een “Refresh” door Ziggo klantenservice.

 

Reageer