1
Vraag
2
Reacties
guusje11s

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutcode CS2400 bij opstarten Videoland

Videoland start niet meer op code CS2400

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next/foutcodes/foutcode-CS2400/

Kies een andere app uit om te controleren of deze wel werkt. Als andere apps wel werken, probeer dan nogmaals de gewenste app op te starten.

Als de andere apps wel werken en Videoland niet, haal de Next eens 30 seconden van de stroom?

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next/foutcodes/foutcode-CS2400/

Kies een andere app uit om te controleren of deze wel werkt. Als andere apps wel werken, probeer dan nogmaals de gewenste app op te starten.

Als de andere apps wel werken en Videoland niet, haal de Next eens 30 seconden van de stroom?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een warm welkom op de Ziggo Community @guusje11s

Op een foutcode zit je niet te wachten als je een middag/avond bingewatchen op de planning hebt staan. Gelukkig was @Be rt er snel bij en heeft hij je kunnen voorzien van enkele tips. Heeft dit de foutcode opgelost en heb je die dag nog een leuke film of serie via Videoland kunnen kijken? We horen het graag van je! 

Haroldj

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnieuw opstarten  met 30 seconden wachten heeft bij mij het gewenste resultaat gehad. Bedankt!

henmar

Level 5
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb ook de foutcode CS2400 bij het opstarten van Disney+. De 1e medewerker zij mijn modem te resetten en als de fout bleef weer te bellen.

De fout bleef en ik kreeg een medewerker, die me allerlei niet te zake doende vragen stelde, maar het niet kon oplossen. Ten slotte ging hij een andere collega vragen en toen hij na een poosje terugkwam zegde hij toe het met die collega te gaan oplossen. Omdat na 40 minuten mijn eten op tafel stond heb ik dit maar geloofd, maar zonder resultaat blijkt, want Disney+ werkt nog steeds niet en alle ander apps wel.  Wie kan mij helpen

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@henmar Als de andere apps wel werken en Videoland niet, haal de Next eens 30 seconden van de stroom?

 

Geen resultaat, stel de fabrieksinstellingen in, alles wordt weer opgepakt door de next behalve enkele instellingen in Beeld en Geluid en opnieuw inloggen in apps.

 

Geen resultaat, laat het hier weten.

henmar

Level 5
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Hoi Bert

Fabrieksinstellingen zijn ook teruggezet. Ook zonder resultaat

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@henmar Hoe maakt de Next verbinding met het modem via wifi of een netwerkkabel?

Zit er nog een switch / router / access pint tussen de Next en het modem?

henmar

Level 5
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Rechtstreeks met cat5 kabel op het modem van Ziggo

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Start je Disney+ op via de apps of via een kanaal?

henmar

Level 5
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Via de APP op de Next.

Zojuist nogmaals geprobeerd en ik denk dat de klantenservice woord heeft gehouden, dat ze het zouden oplossen, want de app werkt nu wel\

Dank voor het meedenken

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic