KRIENS

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Foutcode CS2100 bij hervatten van gepauzeerd programma

Hallo,

Krijg bij live pauzeren foutcode CS2100. " Sorry,afspelen lukt even niet"
Iemand een idee voordat ik ga bellen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Inderdaad dat vergat ik nog ff. Eerst miscchien nog 30 sec de spanning eraf proberen met het knopje achterop.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Steefb

Level 20
  • 15866Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Hoe is je internetverbinding?
Zet hem eens een minuutje uit met de knop achterop.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Je kan ook hier Foutcode CS2100 even kijken en doorlezen, heb hem ook als Afbeelding neergezet.

KRIENS
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo,

Had ik al gedaan, maar dit was voor mij geen oplossing.
Was nieuwsgierig of andere next box gebruikers dit ook wel eens gehad hadden.
Bedankt in ieder geval.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Heel soms gebeurt het wel eens, dan ligt On Demand plat en kan je beste even herstart doen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Is dit een nieuwe Next en heb je eerder wel een bewaarde opname terug kunnen kijken? KRIENS
KRIENS
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja, is nieuw en ongeveer 2 weken in gebruik.
Werkt vanaf begin al niet.
Vanaf begin terugkijken werkt wel.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Dat is niet goed, ik leg het nu bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen in de achtergrond kijken wat er mogelijk niet goed gaat of staat.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
CS2100 gaat over het mislukken van Live-TV pauzeren (Timeshift). Niet over On-Demand, Opname of Replay.
De toelichting bij deze fout is duidelijk & gaat inderdaad over pauzeren van Live-TV.
TS schrijft immers ook:
Krijg bij live pauzeren foutcode CS2100

Hervatten blijkt niet mogelijk.
Als dit blijft gebeuren dan is er iets mis met het vullen van de interne Buffer van de Next waarin bij Pauzeren het programma wordt opgeslagen, om later weer te kunnen hervatten.
Let op: langer dan 1 uur pauzeren kan niet, overigens. Dan val je terug in Live-TV.
KRIENS
Werkt Live-TV pauzeren nu weer wel?
Ze nee, neem dan contact op met Ziggo, zoals in de toelichting bij de foutmelding wordt gesuggereerd.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Of wacht tot een Moderator hier langskomt.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Ah, ik denk nog aan één ding, heb je de Next al een keer op de fabrieksinstellingen gezet?
Alle eigen instellingen en geplande en bewaarde opnames blijven intact. KRIENS
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Inderdaad dat vergat ik nog ff. Eerst miscchien nog 30 sec de spanning eraf proberen met het knopje achterop.
KRIENS
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De box 30 sec resetten was de oplossing.
Had de box al eens gereset, maar denk dat ik te snel weer aangezet hebt.
Bedankt voor de tips
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
KRIENS Dank voor je bericht, dit kan anderen ook weer op weg helpen.

Uitgelicht topic