Xander veer

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

foutcode cs1010

Ik krijg op de extra mediabox next de foutcode cs1010 er op staan in het beeld

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Xander veer, welkom op de Ziggo Community!

Ik kreeg al een seintje van @Be rt om hier in te duiken, want we hebben te kampen met diverse activatieproblemen van de Mediabox Next. Bij jou staat alles echter wel al gereed. Je geeft aan dat je deze code krijgt bij de Extra Mediabox Next. Is het je al wel gelukt om de ‘hoofd’ Mediabox Next aan te sluiten? Volgens onze gegevens wacht de activatie daar ook nog op namelijk. Deze dient eerst aangesloten te worden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Xander veer Er is een probleem met de activatie van de 2e Next en die geeft CS1010.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic, nu morgen al.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Xander veer, welkom op de Ziggo Community!

Ik kreeg al een seintje van @Be rt om hier in te duiken, want we hebben te kampen met diverse activatieproblemen van de Mediabox Next. Bij jou staat alles echter wel al gereed. Je geeft aan dat je deze code krijgt bij de Extra Mediabox Next. Is het je al wel gelukt om de ‘hoofd’ Mediabox Next aan te sluiten? Volgens onze gegevens wacht de activatie daar ook nog op namelijk. Deze dient eerst aangesloten te worden.

Uitgelicht topic