Foutcode CS1010

• 14 mei 2019
  • 45 Reacties
  • 1054x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

45 Reacties

@KBX458

Bijna hal 7... Hier nog steeds niks. Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt?
Ik wacht wel op een bericht van mij nieuwe vriend @Michael Ziggo die weet alles.
I

Hoi allemaal,

Die Next is natuurlijk nog toffer wanneer alles direct werkt. Ik duik er even voor jullie in.

@Sengin, @Marky38 @Directeur, bij jullie staat alles nu goed in het systeem en de installatie zou nu dus door moeten lopen. Klopt dat?
@Dave.Nina, in jouw geval loopt de boel niet door in het systeem en is het helaas nog even afwachten. Ik blijf het ook in de gaten houden voor je.

Jep, werkt hier ook weer, helemaal happy mee. Echt een hele goede verbetering t.o.v. de XL. Thx!
Ook ik heb dit probleem. ik had een week de next box waar ik super blij mee was alleen zat er een kapotte ventilator in die een hoge piep veroorzaakte. afgelopen vrijdag 10-5 kwam er netjes een monteur die mijn kappotte next box omwisselde voor een nieuwe alleen je raadt het al die wil niet instaleren foutcode CS1010. al verschillende keren contact gehad met ziggo maar moet alleen maar wachten wachten wachten en ondertussen kijken we nu via de kabel tv op een 4k tv wordt je niet vrolijk van wat een slecht beeld!

Micheal Ziggo hopelijk kan je mij verder helpen.
@AvB
@Michael Ziggo kan je daarbij niet helpen. Hij zal nu wel lekker thuis zitten met zijn nieuwe next van Ziggo 😂
Reputatie 1

Je bestelstatus

Bestelnummer:
SHE408300616
Afleveradres:
Besteldatum:
06-05-2019
Gewenste leverdatum:
08-05-2019

1. #
  2. Bestelling ontvangen
  3. We hebben je bestelling in goede orde ontvangen.
  4. 06-05-2019
  5. #
  6. In verwerking
  7. Je bestelling wordt op dit moment door ons verwerkt.
  8. In levering
  9. Je bestelling wordt op dit moment door ons geleverd of geactiveerd.
  10. 11-05-2019
  11. Bestelling afgerond
  12. Je bestelling is geleverd en correct aangesloten.

Nog steeds niet afgerond😡

Kijk aan. Ik dacht dat ik de enige was maar jij wachtbal net zo lang @albertjh
@Dave.Nina
Hi. Je hebt per ongeluk een Beste antwoord aangewezen, dat geen antwoord is.
Dat kun je helaas zelf niet wijzigen. Heb een Mod gevraagd dit te gaan fixen.
@Dave.Nina
Hi. Je hebt per ongeluk een Beste antwoord aangewezen, dat geen antwoord is.
Dat kun je helaas zelf niet wijzigen. Heb een Mod gevraagd dit te gaan fixen.

We wachten gewoon verder.
De wereld vergaat immers nog niet 🤟
Reputatie 1
Hoe is het mogelijk dat de meeste next boxjes gewoon werken en sommige niet. Wacht hier nu dus al bijna een week op de activatie. Wil ook niet elke keer bellen want wordt alleen maar bozer als ik weer te horen krijg dat ik gewoon nog even geduld moet hebben.
Reputatie 7
Badge +35
@albertjh Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer.
@albertjh Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer.

Zeg @Be rt doe die van mij ook meteen. Ik ben al een week verder.
Reputatie 7
Badge +35
Ik vermoed dat een Ziggo moderator alles zal meenemen hier.☺ @Dave.Nina
Reputatie 7
Hoi @Dave.Nina, goed nieuws. Bij jou is alles doorgelopen waardoor ik het laatste zetje heb kunnen geven. Wil je de installatie eens opnieuw uitvoeren?

@albertjh, voor jou heb ik jammer genoeg nog geen goed nieuws. Er is een ticket voor gelogd, maar ik kan er nu niet meer van maken dan dat je nog even moet afwachten. Ik wilde liever leuker nieuws brengen, maar ik kan er niks meer van maken op dit moment. Ik zal aan m'n collega's die dit weekend werken eens vragen of ze het weer willen checken.
Reputatie 1
Daarom bel ik ook al niet meer want er zijn fouten gemaakt en die kunnen blijkbaar niet hersteld worden. Zaterdag stond hier in mijn ziggo dat ik complete next had en zondag was dat ineens tvstart. Dat zou dan toch ook weer hersteld moeten kunnen worden lijkt mij.
Hoi @Dave.Nina, goed nieuws. Bij jou is alles doorgelopen waardoor ik het laatste zetje heb kunnen geven. Wil je de installatie eens opnieuw uitvoeren?

@albertjh, voor jou heb ik jammer genoeg nog geen goed nieuws. Er is een ticket voor gelogd, maar ik kan er nu niet meer van maken dan dat je nog even moet afwachten. Ik wilde liever leuker nieuws brengen, maar ik kan er niks meer van maken op dit moment. Ik zal aan m'n collega's die dit weekend werken eens vragen of ze het weer willen checken.

Jahooooooor hij staat erin. Het zal mij benieuwen vanavond.

Reputatie 1
Toch nog goed nieuws. Ook hier beeld op de next box. Mijn ziggo is nog niet aangepast maar dat zal nog wel gebeuren neem ik aan. Bedankt.
Reputatie 7
Hallo @albertjh.

Ik heb even voor je in ons systeem gekeken, hij staat er in! 😊

Kun je eens in Mijn Ziggo kijken of het daar nu ook goed staat?
Reputatie 1
Klopt gisteren nog gemeld dat de box het deed en inmiddels ook zichtbaar op mijn ziggo.
Sinds gisteren werkt mijn Next als een zonnetje! ik kreeg netjes een sms dat de storing was verholpen.