Snelle reactie! Bedankt heren.
Wat betreft modem gebruik ik de Technicolor 7200.
Troubleshooting van het probleem heb ik gedaan voor zover ik hier mogelijkheden in heb gezien.
De 8040 code in de kb van Ziggo zegt naar kanaal 750 te moeten gaan.
"Kanaal bestaat niet" zegt mijn mXL en dat blijkt te kloppen, waardoor er volgens de Ziggo site storing bij Ziggo zou moeten zijn, maar dat is natuurlijk niet zo.
De diagnostiek heb ik ook bekeken, foto bijgevoegd.
De box is enkel aangesloten via de coax, dat heb ik eerder al uitgezet wegens "storing" in mijn thuisnetwerk doordat die ook nog een wifi signaal destijds uitzond.
Foto van de coaxdoos moet ik even maken, wanneer ik weer meubels opzij kan gooien(overdag
🙂Aangesloten is het met een coaxdoos > ziggo splitter voor inet en tv coax > coax versterker > mXL.
De versterker heb ik er al even tussenuit gehad maar dat geeft geen verschil.