1
Vraag
2
Reacties
mijngebruikersn

Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Flickr app inloggen

Mooi dat er ook een Flickr app op de Mediabox Next zit. Alleen, hoe kan ik met mijn Flickr gegevens inloggen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes
Goedemorgen mijngebruikersnaamisalgebruikt!

Tof om te lezen dat je blij bent met de Flickr app 🙂 Als je Flickr opent kun je onderaan bij het tweede icoontje inloggen. Je dient dan de aangegeven URL in een browser te plakken en in te loggen via deze browser. Mocht je er niet uitkomen, laat dan weten waar je vastloopt en wat je precies in beeld ziet.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes
Goedemorgen mijngebruikersnaamisalgebruikt!

Tof om te lezen dat je blij bent met de Flickr app 🙂 Als je Flickr opent kun je onderaan bij het tweede icoontje inloggen. Je dient dan de aangegeven URL in een browser te plakken en in te loggen via deze browser. Mocht je er niet uitkomen, laat dan weten waar je vastloopt en wat je precies in beeld ziet.
mijngebruikersn
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Mmmm, ik kreeg inderdaad een melding dat ik de url in mijn browser diende te plakken. Toen ik dat gedaan had, kwam ik op een Russische site terecht. Toen ben ik afgehaakt.
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes
Dat is inderdaad gek. Ik heb het voor je getest aan deze kant en ik kom terecht op Flickr login. Zou je het nogmaals kunnen checken? Houdt ook rekening met de hoofdletters in de URL.

Als je alsnog op de Russische pagina terecht komt bij verschillende browsers en eventueel apparaten dan ontvang ik graag een screenshot van wat je precies ziet.
mijngebruikersn
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Zal ik doen als ik thuis ben.
mijngebruikersn
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Heb zojuist het nog eens geprobeerd en nu lukte het wel. Alleen, de Next app were door Flickr als een meteorologische app gezien. Beetje onlogisch en ook verwarrend.
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes
Goed om te lezen dat het nu wel is gelukt, thanks voor de terugkoppeling.
Ik kan mij voorstellen dat dit verwarrend is! Je krijgt dit te zien omdat Metrological de app heeft ontwikkeld. Check deze pagina maar eens 😉
mijngebruikersn
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Oké. Duidelijk. Bedankt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic