1
Vraag
2
Reacties
MiVo

Level 4
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Films en sterren niet herkend voor serie opnemen

Ik neem elke week Films en sterren op van RTL5, elke zaterdag rond 16:00 uur, en ik heb dit ingesteld als in Serie opnemen.

Alleen die van vandaag, 10 augustus, staat er niet tussen en wordt niet herkend voor serie opnemen en ik moet dan ook die van vandaag apart opnemen, maar dan krijg ik ook geen optie van serie opnemen. Waar ligt dit aan ?

Als dit vaker gebeurt dan heb ik geen garantie dat Serie opnemen altijd werkt en dan moet je ook elke dag checken of het nog steeds allemaal in de Gepland lijst staat.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dit is een bekend probleem en er wordt hard aangewerkt om dit te verhelpen.

Het is nog niet te zeggen wanneer, maar als er duidelijkheid komt dan wordt dit met een sticky topic naar buiten gebracht, of een moderator komt langs in dit topic en vertelt wanneer en hoe het verholpen kan worden.

Tot die tijd is het even aan zien en blijven proberen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Heb je de Media Box al even van de stroom 30 seconden gehaald en daarna opnieuw opstarten en het nog eens proberen.
MiVo
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes
Dat heb ik gedaan en ook naar fabrieksinstellingen terug gezet, maar heeft niet geholpen.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dit is een bekend probleem en er wordt hard aangewerkt om dit te verhelpen.

Het is nog niet te zeggen wanneer, maar als er duidelijkheid komt dan wordt dit met een sticky topic naar buiten gebracht, of een moderator komt langs in dit topic en vertelt wanneer en hoe het verholpen kan worden.

Tot die tijd is het even aan zien en blijven proberen.
Koentje117

Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Bij ons is het probleem dat die ook dan de herhalingen opneemt.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dit is bekend probleem en wordt aangewerkt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic