1
Vraag
2
Reacties
trebor66

Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Favorieten instellen op Mediabox Next. Kom hierna niet uit op de gevraagde zender

Ik heb de Next box een paar dagen, heb iets met favorieten gedaan bij de instellingen, weet niet of dat het is, maar als ik nu bijvoorbeeld zender 421 in tik op de afstandsbediening kom ik er niet meer uit, maar op een andere zender. Hoe kan dit? Hoe krijg ik dit weer goed. Via voice bediening kom ik overigens wel op de zender(en ja heb een abonnement op fox sports 1, dus dat is het niet)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Als je favorieten maakt in een profiel, dan veranderd de telling.
De nieuwe gids die je maakt begint opnieuw bij 1 en maakt een opeenvolgende telling.

Druk, na de favorieten te hebben ingevuld op de gids knop en je ziet de nieuwe telling, dit is nu het nummer waarmee je direct naar de betreffende zender gaat.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Hoi trebor66

Je kan door op Home (huisje) te drukken en dan naar tandwiel rechts daar zie je een hart met beheer je favorieten of klik op het tandwiel en bij Tabblad Profielen zie je Beheer je favorieten zenders. Klik op OK

Voeg Zenders Toe of gebruik de standaard volgorde, zo kan je ook weer iets ongedaan maken.
trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes
Bij al die zenders staat nu een hartje, dan neem ik aan dat ze zijn geselecteerd als favorieten, maar als ik 421 selecteer, kom ik op favoriet 174 als ik het snel zie:-) het event kanaal in dit geval. Dus iets gaat er niet goed
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik ga het even reproduceren voor je
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik kan 421 niet toevoegen, maar waarschijnlijk omdat dit een betaal zender is word deze niet opgenomen in de favorieten. Anders kan ik er ook niet van maken, misschien weet Be rt of een Moderator dit te verklaren.
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Bij mij lukt dit gewoon, en ik heb geen abonnement op fox.
Home > Beheer je favorieten > zenders > voeg zenders toe > "zender selecteren" > bevestig.

Let wel die zender staat dan helemaal aan het eind van de favorieten en heeft een ander zendernummer.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Als je favorieten maakt in een profiel, dan veranderd de telling.
De nieuwe gids die je maakt begint opnieuw bij 1 en maakt een opeenvolgende telling.

Druk, na de favorieten te hebben ingevuld op de gids knop en je ziet de nieuwe telling, dit is nu het nummer waarmee je direct naar de betreffende zender gaat.

Ik heb hier een proefprofiel gemaakt met de eerste 10 zenders en de Fox zenders en ik heb geen abonnement op Fox Sports, maar de zenders worden wel opgenomen in het profiel.
Fox 1 die heeft nu 11 gekregen als snelkiesnummer.

Kies ik 421 komt hij op de dichtstbijzijnde zenders van het profiel en dat is in dit geval op de laatste van FOX Sports 6 en niet de eerste FOX Sports 1 die 421 heeft in het standaard profiel.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Als je favorieten maakt in een profiel, dan veranderd de telling.
De nieuwe gids die je maakt begint opnieuw bij 1 en maakt een opeenvolgende telling.

Druk, na de favorieten te hebben ingevuld op de gids knop en je ziet de nieuwe telling, dit is nu het nummer waarmee je direct naar de betreffende zender gaat.

Ik heb hier een proefprofiel gemaakt met de eerste 10 zenders en de Fox zenders en ik heb geen abonnement op Fox Sports, maar de zenders worden wel opgenomen in het profiel.
Fox 1 die heeft nu 11 gekregen als snelkiesnummer.

Kies ik 421 komt hij op de dichtstbijzijnde zenders van het profiel en dat is in dit geval op de laatste van FOX Sports 6 en niet de eerste FOX Sports 1 die 421 heeft in het standaard profiel.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Als je favorieten maakt in een profiel, dan veranderd de telling.
De nieuwe gids die je maakt begint opnieuw bij 1 en maakt een opeenvolgende telling.

Druk, na de favorieten te hebben ingevuld op de gids knop en je ziet de nieuwe telling, dit is nu het nummer waarmee je direct naar de betreffende zender gaat.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Ik heb hier een proefprofiel gemaakt met de eerste 10 zenders en de Fox zenders en ik heb geen abonnement op Fox Sports, maar de zenders worden wel opgenomen in het profiel.
Fox 1 die heeft nu 11 gekregen als snelkiesnummer.

Kies ik 421 komt hij op de dichtstbijzijnde zenders van het profiel en dat is in dit geval op de laatste van FOX Sports 6 en niet de eerste FOX Sports 1 die 421 heeft in het standaard profiel.
trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes
Be rt wrote:
Als je favorieten maakt in een profiel, dan veranderd de telling.
De nieuwe gids die je maakt begint opnieuw bij 1 en maakt een opeenvolgende telling.

Druk, na de favorieten te hebben ingevuld op de gids knop en je ziet de nieuwe telling, dit is nu het nummer waarmee je direct naar de betreffende zender gaat.

Ja dat klopt, heb de favorieten inmiddels verwijderd, want het wordt wel verwarrend zo, 421 zat nu op 100:-)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic