Ik heb zojuist de klantenservice gebeld en gevraagd om mijn abonnement aan te passen voor een x-aantal mediaboxen next.
Ik heb thuis een CI+ module en 2 extra mediaboxen
Mijn wens was om ze allemaal te vervangen , echter heb ik te horen gekregen dat er GEEN extra mediaboxen Next worden verstrekt, alleen 1 Next i.c.m. aanpassing van mijn abonnement naar een nieuw jaar abonnement.
Daarnaast worden er activatiekosten berekent, iets wat dus ondanks berichten in dit forum, dus wel moet worden betaald, omdat mijn abonnement van TV Start (oud UPC), naar TV complete omgaat inclusief een ander router/modem?
De vriendelijke medewerkster gaf aan , dat extra Next mediaboxen niet leverbaar zijn, door de toegenomen vraag naar de Next.
Wanneer een extra mediabox Next, beschikbaar komt is niet bekend.
Waarom wordt dit nergens kenbaar gemaakt dat de activatiekosten dus wel in rekening worden gebracht, ondanks de tegenstrijdige berichten op dit forum en waarom wordt er nergens de juiste informatie op de site gezet omtrent de niet levering van evt. extra Next mediaboxen i.v.m. tekort?