Petertje001

Level 13
  • 828Posts
  • 3Oplossingen
  • 192Likes

Extra Mediabox Next ervaring

sinds vandaag de extra next in huis simpel te installeren net als de anderen next

ben er blij mee !
6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Goed te horen dat je er blij mee bent. Dan is het gelukt.

Kan wel even duren voor de 2e Next in Mijn Ziggo zichtbaar is en ook in de Ziggo Go App. Houd hier wel rekening mee.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Peter,

Super dat de extra Mediabox Next goed bevalt! Veel plezier ermee en mocht er in de toekomst iets mis mee gaan, dan kun je dat hier ook kwijt. ??

Groet,
Evert
Petertje001
Topicstarter
Level 13
  • 828Posts
  • 3Oplossingen
  • 192Likes
Dave- wrote:
Goed te horen dat je er blij mee bent. Dan is het gelukt.

Kan wel even duren voor de 2e Next in Mijn Ziggo zichtbaar is en ook in de Ziggo Go App. Houd hier wel rekening mee.

Klop dat hoorde ik maar dat is geen probleem we kunnen boven weer op bed tv kijken ?
Petertje001
Topicstarter
Level 13
  • 828Posts
  • 3Oplossingen
  • 192Likes
Evert wrote:
Hoi Peter,

Super dat de extra Mediabox Next goed bevalt! Veel plezier ermee en mocht er in de toekomst iets mis mee gaan, dan kun je dat hier ook kwijt. ??

Groet,
Evert

Bedank Evert ! Gaan we zeker doen tot nu toe werkt het prima en wij zijn er blij mee ?
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Mooi om te lezen dat je zo blij bent met de (Extra) Next, Petertje001. Leuk dat je hier je bevindingen deelt. Veel kijkplezier 🙂
Petertje001
Topicstarter
Level 13
  • 828Posts
  • 3Oplossingen
  • 192Likes
Michael Ziggo wrote:
Mooi om te lezen dat je zo blij bent met de (Extra) Next, Petertje001. Leuk dat je hier je bevindingen deelt. Veel kijkplezier 🙂

Ja de extra next bevalt goed lekker als je avonds laat thuis kom van het werk nog even in bed tv kijken heerlijk ! Zo mediabox is een grote uit komst !? deel graag me ervaringen met jullie

Uitgelicht topic