Beantwoord

Extra Mediabox Next bestellen

• 16 juli 2019
  • 16 Reacties
  • 612x Bekeken

• Gedreven Ontdekker
  • 8 reacties
Kan je meerdere mediabox next hebben zodat hij dienst doet als extra horizon box? En zo ja, wat zijn de kosten hiervoor?
icon

Best beantwoord door Sander Ziggo 22 juli 2019, 09:19

Het is zo ver! Vanaf heden kun je ook de Extra Mediabox Next bestellen. Deze kost 5,- euro per maand en is maandelijks opzegbaar. De eerste Extra Mediabox Next kun je online bestellen, wil je er gelijk twee? Neem dan even contact met ons op. Online kun je er namelijk maximaal één bestellen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

16 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
YEP, maar die is nog niet te bestellen, maar het komt eraan en het werkt perfect.
Vermoedelijk zijn de kosten € 5,00 per maand.
Je ziet op beiden exact hetzelfde en kunt gewoon verder gaan waar je gebleven was.

Deze moet ook aangesloten worden op een coax voor live kijken en een netwerkkabel aansluiting voor alle andere functies, is er geen coax, dan kun je met een netwerkkabel of een goede Wifi verbinding wel alle on-demand functies uitvoeren zoals replay en bewaard kijken enz.

Bij het bestellen van een Ziggo pakket zie je daarom ook deze waarschuwing staan:
Heb je naast de Mediabox XL een Extra Mediabox XL in huis? Dan is het helaas nog niet mogelijk om de Mediabox Next te bestellen. Houd ziggo.nl in de gaten.
Reputatie 6
Badge +15
(...) is er geen coax, dan kun je met een netwerkkabel of een goede Wifi verbinding wel alle on-demand functies uitvoeren zoals replay en bewaard kijken enz.(...)

Hi Bert,

Zou je deze info niet meer willen verspreiden? De Mediabox Next is na een aantal dagen coaxloos te zijn geweest niet meer te gebruiken en 'slaat vast'. Moet dan opnieuw worden verbonden met coax en worden geüpdatet.
Thanks, ik heb een coaxkabel en ben zeer geinteresseerd in een 2e box
Reputatie 7
Badge +35
Dank @AlexHelpt voor deze update, uit eerdere berichten leek dit goed te gaan, maar op den duur dus niet.
Reputatie 7
Badge +16
Dat zzal de interesse dan flink doen afnemen als je naar iedere (slaap)kamer zowel coax als UTP moet trekken of overal homeplugs moet installeren.
Ik had een mediabox extra in de slaapkamer die ik met een utp kabel had verbonden, ook had ik daar een coaxkabel liggen. Die utp in een switch gedaan dus ik heb coax en utp...
Reputatie 7
Badge +16
Niet iedereen heeft dat. Het voordeel van de extra XL was juist dat je zowel via coax, als UTP en WiFi kon verbinden en ook maar één van de drie nodig had.
Ja ik heb niet kunnen parren met coax en wifi. Dat ging nie, was ik al 3 uur bezig ondanks dat ik de nieuwste kabels had. Toen van ellende een utp kabel in de horizon xl gestopt en toen was het binnen een minuut voor elkaar. Maar dat klopt. Misschien in de toekomst een mediabox next die via wifi kan?
Reputatie 6
Badge +4

(...) is er geen coax, dan kun je met een netwerkkabel of een goede Wifi verbinding wel alle on-demand functies uitvoeren zoals replay en bewaard kijken enz.(...)
Hi Bert,

Zou je deze info niet meer willen verspreiden? De Mediabox Next is na een aantal dagen coaxloos te zijn geweest niet meer te gebruiken en 'slaat vast'. Moet dan opnieuw worden verbonden met coax en worden geüpdatet.

De vraag is natuurlijk wel of dat voor iedereen zo is, of alleen in jouw specifieke geval, zolang dat niet vastgesteld is kun je niet zeggen of de stelling wel of niet juist is.
Reputatie 6
Badge +15

Hi Bert,

De vraag is natuurlijk wel of dat voor iedereen zo is, of alleen in jouw specifieke geval, zolang dat niet vastgesteld is kun je niet zeggen of de stelling wel of niet juist is.

Yes, dit is voor elke Next (en straks dus ook voor extra Next-boxen)
Hoi @Rluyn
Leuk om te lezen dat je interesse hebt in een extra Mediabox Next 🙂

Heb je alle info die je zocht kunnen vinden in de antwoorden die zijn gegeven?
Ten eerste is hij 10x sneller en ja ik heb ze allemaal gevonden. Hij werkt niet helemaal als de horizon xl en de extra horizon box, maar dat zijn onvolkomenheden die waarschijnlijk mettertijd door een software upgrade grotendeels door Ziggo zal worden opgelost. Ik zie steeds meer dingen komen in de home... ook krijg ik weer meer vertrouwen in ziggo...

Maar ik ben zeer geinteresseerd in meerdere extra mediaboxen next om mijn systeem uit te breiden . Dus ik hoop dat jullie mij op de hoogte brengen en houden als deze er zijn, of gaan komen ....
Reputatie 2
Volgens een chat van gisteravond zou het in de loop van augustus mogelijk moeten worden om een Extra Mediabox Next (mee) te bestellen
Ik wil die ook graag hebben...kan niet wachten
Reputatie 7
Het is zo ver! Vanaf heden kun je ook de Extra Mediabox Next bestellen. Deze kost 5,- euro per maand en is maandelijks opzegbaar. De eerste Extra Mediabox Next kun je online bestellen, wil je er gelijk twee? Neem dan even contact met ons op. Online kun je er namelijk maximaal één bestellen.
Reputatie 2
Dankjewel voor het doorgeven, ga er gelijk 2 bestellen (1 extra)