EddyV

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Extra Mediabox XL moet regelmatig opnieuw gekoppeld worden

Mijn extra madiabox ,die kleine, moet ik telkens resetten en opnieuw pairen .Dit omdat er 2 lampjes blijven branden .Soms ben ik er een uur mee bezig. Aan de coaxkabel kan het niet liggen want die is van hoge kwaliteit en ziggo gecertificeerd.Als hij het wel doet is het signaal goed.De mediabox maakt ook soms een raar geluid wat volgems mij van de koeling afkomt .

Kan deze omgeruild worden ?

Graag Uw reactie.

M.vr.gr.

Ed

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hartelijk welkom op de Ziggo Community @EddyV

Behoorlijk irritant dat je jouw Extra Mediabox XL regelmatig opnieuw moet koppelen. Vooral als je hier soms een uur mee bezig bent, dan is een avondje ongestoord tv-kijken wel behoorlijk verpest. Ik zie dat je het advies van @Be rt niet in de wind hebt geslagen en telefonisch contact met één van mijn collega's hebt gehad. Een nieuwe mediabox is onderweg naar jou toe! 
 

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller contact wilt.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina's hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 

https://www.ziggo.nl/formulieren/contactformulier 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hartelijk welkom op de Ziggo Community @EddyV

Behoorlijk irritant dat je jouw Extra Mediabox XL regelmatig opnieuw moet koppelen. Vooral als je hier soms een uur mee bezig bent, dan is een avondje ongestoord tv-kijken wel behoorlijk verpest. Ik zie dat je het advies van @Be rt niet in de wind hebt geslagen en telefonisch contact met één van mijn collega's hebt gehad. Een nieuwe mediabox is onderweg naar jou toe! 
 

 

Uitgelicht topic