Hoi
pietrucci ,
Ik kan mij voorstellen dat dit erg gevoelig bij je ligt. Bij het bestellen van een nieuw apparaat ga je ervan uit dat het allemaal soepel verloopt en wanneer dit niet zo is, is dit een behoorlijke tegenvaller. Zeker wanneer je er andere apparaten (je smartcards) voor op hebt moeten zeggen.
Jij ervaart dezelfde problemen die
marcosieben ervaart met de foutcode. Dit heeft precies dezelfde reden, namelijk:
Marije Ziggo wrote:
marcosieben Duidelijk, dankjewel! Ik ben met je gaan meekijken.
De activatie voor je Extra Mediabox Next is vastgelopen, omdat in onze achterliggende systemen de box niet goed geregistreerd staat. Hierdoor werkt deze nog niet. Het probleem is bekend en er wordt al hard gewerkt aan een oplossing hiervoor!
Jammer genoeg kun je nu niets anders dan afwachten. Sorry voor het ongemak
Wat betreft de smartcards en hoe dit in elkaar steekt, geeft
hanh je meer inzicht en informatie. Je kunt maximaal 5 apparaten actief hebben onder je abonnement. Om het verder toe te lichten heb ik hieronder een voorbeeld uitgetypt. Ik kan niet zien welk abonnement je precies hebt, dus ik heb gewoon een willekeurig abonnement als voorbeeld genomen.
Stel je hebt een Internet Complete en TV Complete Next pakket. Je hebt naast de Mediabox Next nog 4 smartcards actief staan, maar je wilt graag de Extra Mediabox Next. In dat geval moet er 1 smartcard opgezegd worden om ruimte te maken voor de Extra Mediabox Next. Het komt er dan als volgt uit te zien:
- Je Mediabox Next
- Je Extra Mediabox Next
- Eigen smartcard
- Eigen smartcard
- Eigen smartcard
Zou je nog een 2e Extra Mediabox Next willen, dan moet er nog een smartcard opgezegd worden.
Heb je hier nog vragen over, dan hoor ik het graag! Aan de activatie met de Extra Mediabox Next wordt hard gewerkt. Super sorry daarvoor!