Dolly

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Erotische zenders

Na installeren van Mediabox Next zijn mijn erotische zenders verdwenen. Hoe kan ik die terug krijgen?
6 Reacties 6
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Dolly Door op desbetreffende zender op de ok toets te drukken. En standaard 0000 intoetsen. ( althans dit bij de zenders die in het xl pakket zitten.) dan zal dit ook zo zijn bij de betaalde zenders zo zijn. Deze zenders zijn nu automatisch met kinderslot beveiligd.
Dolly
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het grootste xl pakket. Maar als ik de standaard 0000 intoets zegt hij daarna dat ik die moet aanvragen. Voordat ik de nieuwe mediabox next had ik alle zenders.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Dolly Even je zenders opnieuw ophalen in "mijn ziggo.." >producten > tv . scroll naar desbetreffende next( smartcard) en haal de zenders daar op.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Is het gelukt, Dolly? 🙂
kwelgeest

Level 6
  • 218Posts
  • 3Oplossingen
  • 37Likes
Ik weet niet welk extra pakket je hebt, maar ik heb het ff gecontroleerd bij ons. Met het (grootste) XL pakket werkt bij ons alleen zender 792 en dan werkt de code van 0000 wel. De resterende erotische zenders doen het volgens mij alleen als je een extra ero... abonnement neemt.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Klopt 791 en 792 zitten in het XL pakket en de overige kanalen als Extra pakket en die kan je aanvragen en extra voor betalen.

Uitgelicht topic