Verwijderd account
Niet van toepassing

EPG 24 Kitchen van de leg

Momenteel weergave Epg Kitchen 24 daar staat nu programmering van Rtl 5. Voorlopig zie ik dat de programmering morgen weer juist is. Gebeuren deze vreemde dingen vaker?.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3836Posts
  • 80Oplossingen
  • 2888Likes
Nee, dit heb ik nog niet eerder gezien. Van vanochtend 06:00 uur tot morgenochtend 06:00 is 24Chicken inderdaad van de leg.

Op plaatje geeft TV Gids Teleshop 5 als titel wat Jamie en Jimmy's Food Fight club had moeten zijn.



Voor degenen die voor vandaag een opname op 24Kitchen ingepland hebben, zal dat waarschijnlijk een uitroepteken gaan opleveren. Zal overigens niet zo'n ramp zijn, omdat 24Kitchen een herhaalzender is en Replay TV ook van toepassing is. Als zoiets bij andere zenders gebeurt waardoor je een aflevering uit een serie of een complete film, documentaire, whatever mist, dan is dat wel een groot probleem.

Bekijk in context

3 Reacties 3
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3836Posts
  • 80Oplossingen
  • 2888Likes
Nee, dit heb ik nog niet eerder gezien. Van vanochtend 06:00 uur tot morgenochtend 06:00 is 24Chicken inderdaad van de leg.

Op plaatje geeft TV Gids Teleshop 5 als titel wat Jamie en Jimmy's Food Fight club had moeten zijn.



Voor degenen die voor vandaag een opname op 24Kitchen ingepland hebben, zal dat waarschijnlijk een uitroepteken gaan opleveren. Zal overigens niet zo'n ramp zijn, omdat 24Kitchen een herhaalzender is en Replay TV ook van toepassing is. Als zoiets bij andere zenders gebeurt waardoor je een aflevering uit een serie of een complete film, documentaire, whatever mist, dan is dat wel een groot probleem.
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3836Posts
  • 80Oplossingen
  • 2888Likes
Vervolg: Kennelijk is dit gelukkig bij Ziggo niet onopgemerkt gebleven en is gedurende de dag de TV Gids schijnbaar hersteld. Schijnbaar? Ja schijnbaar. Nu wordt in tijd en tekst de goede informatie weergegeven, maar bij een replay van een programma, worden bij de programma's vanaf 06:00 uur een foutcode CS2512 gegeven. Zie plaatje. Een herstart van de box via achterkant knop biedt helaas geen soelaas.
Kortom heel goed dat men bij Ziggo inziet dat het belangrijk is dit te herstellen, jammer dat de herstelprocedure slechts gedeeltelijk heeft gewerkt. Hier valt nog wat voor Ziggo te verbeteren.
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3836Posts
  • 80Oplossingen
  • 2888Likes
Dit blijkt inmiddels door Ziggo opgepakt te zijn. Voor Replay TV is het nu 100% opgelost. Of er nog nadelige consequenties voor opnames geweest zijn kan ik niet overzien. Fijn dat dit soort zaken hersteld kunnen worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic