Vraag

Eerste vastloper Netflix op de Mediabox Next

• 18 juni 2019
  • 9 Reacties
  • 170x Bekeken

Reputatie 4
Badge +4
  • Gedreven Raadgever
  • 182 reacties
Na een poosje naar Netflix gekeken te hebben film Dunkirk was ik deze film zat en ging Netflix afsluiten. Na het afsluiten was de Next effe de weg kwijt. Er was geen beweging in te krijgen op de tv zag je het scherm welkom even geduld. Na toch een ruime tijd gewacht te hebben zonder resultaat de rode knop op de ab gedrukt hele handel uit Tv, Next en soundbar. Daarna weer alles ingedrukt en voila de Next was weer terug. Had vandaag al een paar keer met Netflix gestoeid zonder problemen en ineens had de Next effe geen zin om vanuit kanaal 150 naar andere kanaal te gaan. Ik sluit Netflix altijd af is dit direct noodzakelijk?. Misschien Netflix zonder afsluiten naar andere kanaal switchen een optie?. Komen nog meer mensen dit tegen. Is het een ieniemienie bugje vd Next. Afijn Netflix kijken ging hier verders zonder haperingen of iets dergelijks. Heb de Next al een poosje in huis zonder problemen. Next is bekabeld aangesloten met de connectbox.

9 Reacties

Reputatie 1
De eerste keer dat ik Netflix op de Next wilde kijken werkte het ook niet. Ik kwam niet eens verder dan het scherm met het logo. Heel herkenbaar overigens van mijn voorgaande horizon box dat vastlopen van Netflix. Na herstart Next kon ik inloggen en kijken.
Voorlopig geef ik de voorkeur aan de native app van mijn tv aangezien dat gewoon sneller en beter werkt. In elk geval zonder vastlopers tot nu toe.
Reputatie 7
Beste kan je dan even schakelaar achter omzetten en na een minuut weer opstarten. Probleem ook weer tijdje weg.
Reputatie 4
Badge +4
@Wvi66

Inderdaad via de tv Netflix app. Aangezien ik een Panasonic heb van 7 jaar oud en geen updates meer krijg werkt de app niet meer vlekkeloos moet tig keer proberen om toegang te krijgen daarbij moet ik de tv op standje 50 zetten om fatsoenlijk geluid uit te krijgen. Voor nood een optie via de tv app Netflix. Heb verschillende keren in en afgesloten Netflix op de Next zonder problemen maar net die ene laatste keer dat werd em effe teveel😀. Ach ja valt mee te leven als het maar geen gewoonte wordt plus de Next is in ontwikkeling.
Reputatie 4
Badge +4
@Dave-

Gaan we zeker doen de volgende keer. Maar was vandaag effe lui om vanuit de bank te komen vandaar via de ab opgelost 😀.
Reputatie 7
@Dave-

Gaan we zeker doen de volgende keer. Maar was vandaag effe lui om vanuit de bank te komen vandaar via de ab opgelost 😀.

Moet ook kunnen vind ik 😊😉
Reputatie 7
Hallo @Orphanmountain hoe kun je Dunkirk nou uitzetten? Gave film! 🙂 Top dat de Netflix app op je tv niet meer super werkt, want dan kun je onze app lekker testen. En die moet in alle gevallen smooth werken!

Het lijkt erop dat de vastloper niet te reproduceren is. Laat je het hier weten als het toch een regelmatig issue blijkt?
Reputatie 7
Dunkirk is super film en die moet je inderdaad geheel afzien 😊
ik snap je helemaal @Anne H Ziggo 😉
Reputatie 4
Badge +4
@Anne H Ziggo @Dave-

Oke misschien toch nog es verder kijken. Wat betreft Netflix maak er eigenlijk zeer weinig gebruik van en als ik het gebruik pak ik gelijk kanaal 150 inplaats via de app de zaak aansturen. Gaat iets sneller neem aan dat het niks uitmaakt want de app gaat ook naar kanaal 150. Mocht het probleem vaker voor doen dan horen jullie het wel verwacht het van niet😀. Ben meer een persoon van replay tv en dat werkt vlekkeloos.
Reputatie 7
Komt vast goed @Orphanmountain 😉

Reageer