1
Vraag
2
Reageer en help mee
Trance

Level 1
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Een Pluimpje voor Ziggo en de Media Box Next

Hallo iedereen,

Voor de verandering even dit. Een vette pluim voor Ziggo en zijn/haar medewerkers(sters) vooral ook voor de inbreng van de Media Box Next.
Maandje geleden aangevraagd, best wel weer spannend want hoe zal de installatie gaan en hoe werkt deze box vergeleken met de Horizon.....

De installatie was binnen 15 minuten klaar en alles werkte gewoon prima!. Geruisloos vergeleken met de Horizon die bij mij nogal wat lawaai maakte. Heel stabiel, geen vastlopers, slecht beeld, problemen met Netflix, opnemen van programma's enz. Prachtig klein bakje ook en bovenstaande problemen die ik wel had met de Horizon zijn opgelost. De afstandsbediening spraakgestuurd werkt ook nog eens goed, erg handig....

Nadelen? Nee.....Het bakje loopt als een trein, ik heb alleen nog wel mijn afstandsbediening nodig van mijn tv om de tv op USB te zette(ondanks de koppeling) maar dat is dan ook alles.

Kortom ik ben zeer blij met deze Mediabox Next en ook met de medewerkers die ik af en toe via Facebook wel eens benader met mijn vragen....Een dikke Pluim van mijn kant voor de Media Box Next en voor alle medewerkers(sters) van Ziggo die dagelijks hun best doen voor ons klanten....

Een dikke Groet van Jan Duursma :sunglasses:
3 Reacties 3
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
Trance wrote:
Hallo iedereen,

------------------------------ 8< -------------------------------------------------------------
Nadelen? Nee.....Het bakje loopt als een trein, ik heb alleen nog wel mijn afstandsbediening nodig van mijn tv om de tv op USB te zette(ondanks de koppeling) maar dat is dan ook alles.----------------------------- 8< ----------------------------------


Op de afstandsbediening van de Next kun je ook het invoer kanaal (bv HDMI) instellen.
Ik weet niet of je dat bedoelt?
mijngebruikersn

Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Koester deze periode. Ik was de eerste maand ook erg blij. Toen begonnen de problemen, die tot op heden ten dagen nog niet opgelost zijn.
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes
Prachtig, tof om dit compliment te lezen Trance :grinning: Thanks voor je positieve woorden. #lekkerbezig

Wat betreft de afstandsbediening, heeft het antwoord van Boompieapp je hiermee geholpen?

mijngebruikersnaamisalgebruikt, wat is er precies loos? Waar kunnen we je mee helpen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic