1
Vraag
2
Reacties
Petert87

Level 6
  • 121Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes

Doorspoelen met pijltjes toets

Goedemiddag,

Ik heb sinds gisteren de Mediabox Next aangesloten. En wat is dit een verademing t.o.v. van Mediabox XL. De eerste 24 uur zijn een positieve ervaring voor me.

Echter mis ik 1 ding, en ik kon het niet zo snel hier op dit forum terugvinden. Mijn excuus als dit onderwerk al eerder is aangesneden.

Met de Mediabox XL was het mogelijk om het aantal seconden of minuten in te stellen wanneer je wilt doorspoelen met de pijltjestoets. Voor zover ik kan beoordelen heb ik nergens gevonden dat dit ook kan met de Next, maar wordt er 30 seconden door- of terug gespoeld.

Zie ik iets over het hoofd?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
Klopt die is er niet, je kunt nu wel zeggen "8 minuten verder" tegen de afstandsbediening en hij springt meteen deze tijd door, wel zo makelijk toch ?

Bekijk in context

10 Reacties 10
DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
Klopt die is er niet, je kunt nu wel zeggen "8 minuten verder" tegen de afstandsbediening en hij springt meteen deze tijd door, wel zo makelijk toch ?
Petert87
Topicstarter
Level 6
  • 121Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes
EJSmit wrote:
Klopt die is er niet, je kunt nu wel zeggen "8 minuten verder" tegen de afstandsbediening en hij springt meteen deze tijd door, wel zo makelijk toch ?

Daar heb ik nog niet aan gedacht haha. Dank je!
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Het moet wel "ga 8 minuten verder" zijn, sinds een week of zo.
DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
Nou hier werk "8 minuten verder" of "8 minuten verder" ook nog steeds gewoon.
kusuma

Level 10
  • 437Posts
  • 1Oplossingen
  • 125Likes
sinds vandaag een probleem met het doorspoelen vooruit met de pijltjes toets werkt niet meer als ik doorspoel krijg ik ogenblikje beeld staat daarna stil en geen geluid meer
weer wat nieuws
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Batterijen uit de afstandsbediening halen en/of de box even een minuutje van de stroom lost veel problemen op.
kusuma

Level 10
  • 437Posts
  • 1Oplossingen
  • 125Likes
helaas geeft dit geen resultaat
dit probleem zit bij Ziggo opnemen en afspelen daar zijn heel veel klachten over
verder moet je maar eens kijken op de site van totaal tv daar staat een test van de next
box met het nodige commentaar
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Nou kijk ik al een tijdje rond op dit forum, en eigenlijk kan ik me niet herinneren dat ik dit probleem eerder ben tegengekomen .
Wel wat wifi gerelateerde problemen die hieraan doen denken.
Maar dan krijg je over het algemeen ook een foutmelding CSXXXX.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes
kusuma Hoe is je Next aangesloten?
Met Wifi of met een UTP kabel?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey kusuma . Ik ben heel erg benieuwd hoe het nu, een paar dagen later, gaat. Ik ben dit inderdaad ook nog niet eerder tegen gekomen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic