Omdat Be_rt zei dat elke klacht "welkom" is en zoveel mogelijk aan Ziggo doorgespeeld wordt, meld ik graag nog even de volgende irritaties betreffende de Next Box (ik begrijp dat meer mensen deze klachten ondervinden en dat er verder niets aan te doen is, dus antwoord is verder niet nodig......).
** een venster: Sorry, deze opname kan niet afgespeeld worden. > Tv uit, weer aan, dan wel.
** tijdens het afspelen het venster: Opname afspelen mislukt ! Wat heen en weer klikken en het ging weer gewoon verder.
**het venster: Dit programma kon niet opgenomen worden wegens veranderingen in het uitzendtijdstip > naar replay gekeken : onzin, was op die tijd, kon het terugkijken.
**bijna altijd krijg ik bij het << -2 spoelen even het blokje "momentje" rechtsboven in beeld.
**bij het >>+2 spoelen hapert het beeld altijd een paar seconden "terug" bij overgang naar normaal afspelen. Ook wel bij het verder gaan na pauzeren.
** een venster: geen signaal, controleer de kabelverbinding (waar dus helemaal niks mis mee is): TV uit,weer aan, alles okee.
**soms blijven de (gevraagde, slechthorenden-) ondertitels een tijdje weg en dan zijn ze er weer.
**soms een stuk of 6(?) luide signaaltonen als ik inschakel en het volume vóór het uitdoen NIET op 0 heb gezet (kan zijn dat het alleen bij NPO is, bijvoorbeeld niet bij TVNoord en bij de ARD).
**Van The Handmaid's Tale op Canvas twee afleveringen op TVGuide, elk een blokje van één en een van 3 kwartier, van de ene nam de box de 3 kwartier op, van de andere maar een half uur.
>>>>>>>>>> deze verschijnselen hebben zich (ook) voorgedaan ná de update in november <<<<<<<<<<<
Mijn Nextbox staat hierbij in de ECO-modus.
Dus.... mét mijn andere geposte klacht(en) ben ik niet helemaal zo tevreden met mijn "moderne" Next Box (hoewel ik verder best wel enorm plezier beleef aan de voordelen t.o.v. analoog kijken + videorecorder :-))