Beantwoord

Disney+ op de Next

• 24 augustus 2019
  • 32 Reacties
  • 30148x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

32 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
@Miranda85 even deze topic terug lezen?
Reputatie 1
Badge +1
Ja please Disney + via de next! We zitten nu wel heel knus dan 😉 samen naar een serie te kijken via de telefoon. Maar zou wel heel fijn zijn op een groter scherm. Is er al iets bekend ? Anders zet ik de proefperiode weer stop. 😔

Als je een Chromecast hebt kun je Disney zonder problemen streamen naar je tv.
Reputatie 1
Badge +1
Gevraagd bij Disney, wat hun betreft komt de app er inderdaad, de dienst verkeerd nu nog in een proefstadium. Daarna ligt dus de bal bij Ziggo of er een app voor de Next komt. Ik hoop het van harte al gaat streamen via de Chromecast ook prima.
Wat mij trouwens opvalt is, dat het nu al mogelijk is, Youtube en Netflix zonder tussenkomst van de Chromecast te streamen naar de mediabox. Als ik nl. op het cast icoon op mijn telefoon klik heb ik de keuze tussen chromecast en mediabox. Videoland en Disney hebben deze optie (nog) niet.
Blijkbaar heeft de mediabox een Chromecast functie ingebouwd??
Reputatie 7
Badge +35
@Trippeltje Het werkt net iets anders, Youtube en Netflix apps worden opgestart vanuit b.v. browser Chrome.
Reputatie 1
Badge +1
@Be rt,
Hoezo Youtube en Netflix worden gestart vanuit een browser?
Beide hebben een eigen app op de Next en beide hebben een app op de (Android) phone. De laatste twee kun je rechtstreeks met de ChromeCast streamen naar een tv zonder de Next.
Daar komt dus helemaal geen browser aan te pas.
Reputatie 7
Badge +35
@Trippeltje Ik schreef: "Het werkt net iets anders, Youtube en Netflix apps worden opgestart vanuit b.v. browser Chrome. "
Maar dat zal dan ook kunnen met Chromecast app?

De apps starten op, op de Next en laten de film zien.
Reputatie 1
Badge +1
@Be rt,

Inderdaad. Netflix en Youtube gebruik ik via de Next, maar Disney+ heeft dat nog niet dus die stream ik vanaf phone of tablet via de Chromecast. Deze koppel ja aan je phone/tablet via de Google Home app. (Android) Hoe het via Apple devices gaat weet ik niet, daar heb ik geen ervaring mee.