Beantwoord

De nieuwe Mediabox - discussieer er hier op los!

Toon eerste bericht

1375 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
even een off-topic vraag, maar hebben anderen ook het probleem dat als je op dit topic klikt, je eerst een lege pagina ziet met alleen de paginanummers (in dit geval 1-53) maar geen enkele reactie?
Pas als ik op een paginanummer klik zie ik de reacties. Dit overigens al een paar weken.
Reputatie 5
Badge +1
even een off-topic vraag, maar hebben anderen ook het probleem dat als je op dit topic klikt, je eerst een lege pagina ziet met alleen de paginanummers (in dit geval 1-53) maar geen enkele reactie?
Pas als ik op een paginanummer klik zie ik de reacties. Dit overigens al een paar weken.

Heb ik ook regelmatig
Ja. Ben er aan gewend geraakt, maar het klopt niet.
Er zijn meer Topics met dit euvel. Een goed patroon heb ik nog niet ontdekt. Veel Topic pagina's altijd. Te vaag.

Zal het doorgeven.
Reputatie 4
Badge +4
@Nick999 dat "probleem" ervaar ik ook
Reputatie 7
Badge +4

Me too. Ook al langere tijd. Ook gaan de linkjes in de email niet altijd naar de juiste reactie. Moet dan alsnog naar beneden scrollen om de reactie te lezen.
Vroeger kreeg ik ook 1 email al er een update was. Nu soms een stuk of 4. Iets rammelt er.
Sterker nog: er rammelt veel meer.
En ach: je raakt eraan gewend. Alles wordt gemeld, maar de snelheid van oplossen is erg laag.
Het is een aardig lijstje. Veel dingen merk je niet zo snel & zijn dus niet zo erg. Soms gaat er iets van het lijstje af, maar dan komt er net zo makkelijk iets anders voor terug.
Reputatie 7
Hey all.

Wat betreft het aankomen op een lege pagina; dat is een probleem van het platform waarop deze Community draait. Het heeft er mee te maken dat berichten die verwijderd worden wel worden meegeteld "aan de achterkant" van de Community, maar natuurlijk niet meer zichtbaar zijn "aan de voorkant" (wat jullie zien). Hierdoor worden gebruikers naar de verkeerde pagina geleid.

Voorbeeld; in dit topic staan "aan de achterkant"(voor ons dus, inclusief alle berichten die ooit verwijderd zijn) 55 pagina's. "aan de voorkant" (jullie kant) zijn slechts 54 pagina's.
Reputatie 7
Badge +4
Hey all.

Wat betreft het aankomen op een lege pagina; dat is een probleem van het platform waarop deze Community draait. Het heeft er mee te maken dat berichten die verwijderd worden wel worden meegeteld "aan de achterkant" van de Community, maar natuurlijk niet meer zichtbaar zijn "aan de voorkant" (wat jullie zien). Hierdoor worden gebruikers naar de verkeerde pagina geleid.

Voorbeeld; in dit topic staan "aan de achterkant"(voor ons dus, inclusief alle berichten die ooit verwijderd zijn) 55 pagina's. "aan de voorkant" (jullie kant) zijn slechts 54 pagina's.

Duidelijk een geval van "hoe je het bekijkt" dus.☺
Nu weer serieus. In de link waar ik op klik staat geen pagina maar een aantal referentie id's. Dat schuift toch gewoon mee onafhankelijk van de pagina. Het lijkt me dat als dit "issue" bekend is de link in de email aangepast moet worden zodat de info daarin klopt. Of het platform. Die lijkt het fout te doen.
Dat zal wel te simpel zijn. Ook dat is "hoe je het bekijkt"☺
Reputatie 7
Voor ons is wel bekend waar de fout zit. Wij beheren het platform echter niet, helaas 😉.
Reputatie 7
Badge +4
Voor ons is wel bekend waar de fout zit. Wij beheren het platform echter niet, helaas 😉.
De fout zit meestal tussen Keyboard en Beeldscherm zeg ik meestal.

Of het goed of slecht is dat Ziggo het platform niet beheerd laat ik even in het midden nu.
Is maar net . . . . .
Reputatie 2
Badge +2
Ik heb eerder vanavond contact gehad met de chat. Ik mocht ook over gaan naar de Next echter zijn er voorwaarden: ik ga een nieuw jaarabonnement aan, dat is nog niet zo erg. Ik verlies mijn huidige lopende korting die ik nog 3 maanden heb. En ik moet eenmalig €19,95 betalen.

Het rare is: op de website kom ik doodleuk tegen dat nieuwe klanten niet de €19,95 betalen en de eerste 6 maanden €39,95 gaan betalen. De medewerker op de chat kon me dit aanbod helaas niet doen.

Reputatie 7
Badge +3
Ik heb eerder vanavond contact gehad met de chat. Ik mocht ook over gaan naar de Next echter zijn er voorwaarden: ik ga een nieuw jaarabonnement aan, dat is nog niet zo erg. Ik verlies mijn huidige lopende korting die ik nog 3 maanden heb. En ik moet eenmalig €19,95 betalen.

Het rare is: op de website kom ik doodleuk tegen dat nieuwe klanten niet de €19,95 betalen en de eerste 6 maanden €39,95 gaan betalen. De medewerker op de chat kon me dit aanbod helaas niet doen.

Mischien helpt het als je even verwijst naar bijvoorbeeld:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/59127566#59127566

Of

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/59112584#59112584

Deze Ziggo klanten dreigde met opzeggen en kregen toen wel korting zoals je daar kan lezen...

Succes, dat zal je nodig hebben, want Ziggo behandeld zijn klanten niet altijd hetzelfde ...
Reputatie 2
Badge +2

Mischien helpt het als je even verwijst naar bijvoorbeeld:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/59127566#59127566

Of

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/59112584#59112584

Die dreigde met opzeggen en kregen wel korting zoals je daar kan lezen...

Succes...

Zal ik.maandag doen, dank je!

Overigens wordt er via Twitter een link verspreid waar je ook de korting kan krijgen. Raar
Reputatie 7
Badge +35
@Petert87 Kun je die link ook hier plaatsen?
Reputatie 2
Badge +2
@Petert87 Kun je die link ook hier plaatsen?
Deze link wordt via Twitter gedeeld:

https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/

https://twitter.com/ZiggoWebcare/status/1139949724109344768?s=19
Reputatie 7
Badge +35
@Petert87 Aha, die linken geven de korting als je geen abonnement hebt bij Ziggo.
Als je een abonnement hebt bij Ziggo en je hebt ooit geklikt in een popup met de vraag Al internet van Ziggo? de Ja, dan zie je die kortingen niet.

Ook deze link laat de kortingen zien: https://www.ziggo.nl/pakketten

Open de link maar eens in een schone browser, dan zie je de kortingen, maar die zijn voor niewe klanten.
Reputatie 2
Badge +2
@Petert87 Aha, die linken geven de korting als je geen abonnement hebt bij Ziggo.
Als je een abonnement hebt bij Ziggo en je hebt ooit aangevinkt in een popup met de vraag Heb je internet van Ziggo JA, dan zie je die kortingen niet.

Ook deze link laat de kortingen zien: https://www.ziggo.nl/pakketten

Open de link maar eens in een schone browser, dan zie je de kortingen, maar die zijn voor niewe klanten.

Toch raar dat ze nieuwe klanten veel meer voordeel geven dan trouwe klanten.

Maandag maar eens bellen met retentie/opzeggen
Reputatie 7
Badge +26
@Petert87
Nieuwe klanten krijgen inderdaad voordeel en leuke kortingen, wat je echter vergeet is dat deze een duurdere prijs als alle kortingen voorbij zijn, en de bestaande klanten nog steeds aan hun huidig abonnement zitten, die betalen minder als nieuwe klanten.

Het is hoe je het bekijkt en zo lokken alle bedrijven hun klanten met leuke aanbiedingen, anders kan Ziggo wel opdoeken als ze geen reclame maken.

En voor bestaande klanten zijn er vele voordelen ook, je moet ze alleen even weten te vinden.

Zou jammer zijn als je Ziggo hierdoor zou verlaten.
@Be rt e.a.
Aha, die linken geven de korting als je geen abonnement hebt bij Ziggo.Als je een abonnement hebt bij Ziggo en je hebt ooit aangevinkt in een popup met de vraag Heb je internet van Ziggo JA, dan zie je die kortingen niet.

Dat is slim gevonden. Ik zag die kortingen niet. Omdat ik de IE nooit gebruik heb ik dit ff getest. En ja hoor. Zo werkt het. Wordt in een of ander Cookie genoteerd. Gooi je dat Cookie weg dan komt die vraag weer. Vervolgens een leugentje om bestwil. Etc.

Al met al blijft het toch wel een vervelende zaak dat alleen een doortastende bestaande klant aan korting kan komen. Dat misgun ik ze niet. Bestaande klanten die dit niet weten/doen zijn op dit punt in het nadeel.
Hoe je dit moet oplossen weet ik niet.
Lokkertjes voor nieuwe klanten zijn immers normaal. Wellicht heeft een bestaande klant in het verleden ook al eens van zo'n lokkertje geprofiteerd.

Dat je als bestaande klant bij het afsluiten van een Next abo een jaarcontract krijgt + activatiekosten moet betalen is in dit verband op zijn minst discutabel.
Het komt op mij als onrechtvaardig over.
Reputatie 7
Badge +3
Ik verlies mijn huidige lopende korting die ik nog 3 maanden heb.

Hier nog een stok om mee te slaan als je maandag gaat bellen met ziggo

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/59156340#59156340
Reputatie 7
Badge +35
@hanh schreef: "Al met al blijft het toch wel een vervelende zaak dat alleen een doortastende bestaande klant aan korting kan komen. Dat misgun ik ze niet. Bestaande klanten die dit niet weten/doen zijn op dit punt in het nadeel.
Hoe je dit moet oplossen weet ik niet."

Als je verder komt in het bestelproces, dan komt de vraag: Al Ziggo klant? Als je daar op klikt, dan komt er het huidige aanbod voor bestaande klanten.

Als je die niet aantikt, dan kun je verder met het bestelproces en moet je je gegevens en postcode en huisnummer invullen en zal mogelijk in een later stadium je bestelling eruit vallen, omdat je op dat adres al een abonnement hebt.
Zoiets heb ik al eens voorbij zien komen.

Ik probeer alles uit, uiteraard.☺
Reputatie 7
Badge +35
@EJSmit schreef: "Hier nog een stok om mee te slaan als je maandag gaat bellen met ziggo"

Hoe harder je slaat, hoe meer weerstand je opwekt.
Je vangt altijd meer vliegen met honing dan met azijn.☺
Ik probeer alles uit, uiteraard.☺

Dat zit dus dichtgetimmerd, als ik het goed begrijp.
Waar het om gaat is dat er kennelijk toch korting mogelijk is als je met opzeggen dreigt.
Reputatie 7
Badge +35
@hanh Niet geschoten is altijd mis.☺
Reputatie 7
Badge +26
Aanvullend op de handige info: Tijdelijk geen activatiekosten op Alles-in-1 Complete en Max
O nee, is natuurlijk alleen voor nieuwe klanten, wat stom van me

Die korting op activatiekosten heeft u waarschijnlijk ook al eens gehad toen u klant werd.

Reageer